بعد أن تعرّض الممثل أحمد حلمي لهجوم بطريقة غير مباشرة من زميله محمد رمضان اثر الجدال الكبير الذي حدث بعد نشر الأخير صورة لسيارتيه الجديدتين، وكتب حلمي على صفحته على أحد مواقع التواصل الإجتماعي أنّه لم يقصد رمضان في تغريدته.

وكتب حلمي: “توضيح بسيط وسريع بخصوص ما حدث بعد نشر الصوره بتاعتي وانا راكب العربيه الميني القديمه اللي كانت معايا في فيلم ظرف طارق .. و اللي الناس فهمت انها بغرض اني بوجهه رساله لزميلي الفنان “محمد رمضان” وهذا ما احزني كثيرا يا جماعه انا لو عايز اوجهه رساله لاي حد اعرفه كويس او حتي معرفوش مش هاعمل كده علي مواقع التواصل الاجتماعي .. لاني عمري ما عملت كده ابدا لاني ببساطه ممكن ابعتله رساله علي موبيله او هاكلمه في التليفون”.
وأضاف: “اما الكلام اللي كان مكتوب تحت الصوره اللي كتير من الناس معرفش ازااااااااي بجد فسروه بالطريقه دي مع انه فعلا مايخصش حد خالص غير واحد صاحبي هو الوحيد اللي هايفهمه لاني قايله بسبب موقف طريف حصل معانا و ليه علاقه بالعربيه الميني .. علشان كده نهيت الكلام المكتوب بـ ” ده كلام في سرك ….. ششش” زميلي العزيز ” محمد رمضان ” … ربنا معاك و يوفقك دايما و تحقق كل اللي نفسك فيه في حياتك الفنيه”.

شارك الخبر:

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *