على اثر التصريحات التي اطلقتها في برنامج “مصارحة حرة” شنت غنوة محمد علي سليمان شقيقة الفنانة أنغام، هجوما شديدا على الأخيرة بسبب كلامها في البرنامج، حيث انتقدت حرص أنغام على التأكيد أن شقيقها أحمد الذي يعاني من مشاكل صحية هو أخوها غير الشقيق.

وكتبت غنوة عبر حسابها الخاص على موقع التواصل الإجتماعي التالي:

“أخوكي غير الشقيق !! بس أخوكي.. عارفة الناس أصلها بتساعد الناس الغلابة اللي في الشارع مش أخوها غير الشقيق يا جهلة ياغبية !! فرحانة بغلطك، أحمد مش محتاج منك حاجة اللي هو أخوكي غير الشقيق أصل هو أصلا خسارة يبقى أخوكي عشان انتي خسارة فيكي تخدي ثواب إنك حتى تقوليلوا كلمة حلوة اللي حتى مبتقوليهاش ده انتي حتى لما شفتيه استخسرتي تبوسيه أنغام‬. للأسف اسمك مش هتقدري تغيريه وأحمد بيعرك أوي خسارة فيكي شرف أنه اسمه على اسمك للأسف مش هنعرف نغيره. انتي خسارة فيكي تشوفيه أصلا مش يبقى أخوكي غير الشقيق ومش شرف لينا إنك للأسف اختنا. دي بجد اللي حاجة تعر أحمد ده نعمة كبيرة ربنا مش عايز ينولهالك”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫4 تعليقات

  1. انغام ابتدت تعك ومش مهم تخرج للاعلام وتتكلم كل لقاء لها بيدينها في مكان ولو مش عايزه تكون صريحه ياريت ما تنطقش لاننا بنحب نسمعها لكن مع اللي بيحصل منها من كذب كثير وفي مواضيع مهمه لا تليق بمخلوق عنده احساس زيها لكن فعلا الاحساس ده بضاعه بيشتغلوا عليها مش حقيقيه فيهم لانه اللي احساسه من عند ربنا خالص مستحيل يكون قاسي وكمان مش بيكذب وهي بتكذب تتزوجت احمد عز وانكرت لحد ما ربنا كشف سترها وكمان بتتخلي عن اخ مريض معلش انتي كده عديمة الاحساس الانساني واحساس الغنا مصطنع اكيد ياخساره بتخسري كتير بدون سبب لكن الواضح انك الي زوال لانك مش بنحمدي ربنا علي نعمه الكثيره وكمان مش بتبري اهلك ولا اخوك ربنا كبير وخافي علي نفسك ربنا بيخلص الحق من دعاء المريض اصحي وفوقوا كفايه

  2. عمري ما كنت اتخيل انها تحمل هذه القسوة..
    كل يوم اتأكد انه الوسط الفنى لا يحوي اي انسان سوي و كلهم متساوون بالدناءة.
    الاخ نعمة من الله و لو كان غير الشقيق … هو سند و عزوة كيف ما تقولو كيف لكى ان تتخلى عنه بأزمته الصحية..حتى و لو كان غلط معكى وجب عدم الحقد عليه و تناسي ذلك و هم بموقف اضعف من موقفك.
    يا لطيف كم قست القلوب و تحجرت … !!!

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *