الصفحة الرئيسية فن بعد أزمتها في مطار بيروت.. سالي عبد السلام: “الحمد لله إننا...

بعد أزمتها في مطار بيروت.. سالي عبد السلام: “الحمد لله إننا مصريين”

بواسطة -
1 534
سالي عبد السلام

وجهت المذيعة سالي عبد السلام الشكر لسفير مصر في لبنان، بعد استضافته لها في السفارة المصرية وتدخله لحل الأزمة التي وقعت بها خلال تواجدها في مطار لبنان.

ونشرت سالي فيديو لها مع السفير وشكرته على تعاونه وسرعة استجابته، ونفت ما يردده البعض بقولهم أن السفير تدخل فقط لأنها مشهورة، مؤكدة أنه يتعاون مع أي مصري يمر بأزمة في لبنان، وحمدت الله كونها مصرية الجنسية.

وعلقت سالي على الفيديو قائلة:

“شكراً سيادة السفير ..شكراً السفارة المصرية و شكرا كلام وافعال اهل لبنان الجدعان❤️❤️ على راسى وبحبكم اكتر والله العظيم وكل اصحابى هنا عارفين غلاوتهم وكانوا فى ضهرى ❤️ انا اقسم بالله ويحاسبنى على كلامى عمرى ما افتريت على حد ولا عمرى سبت حقى وانا مش عارفة اخده!!.. اهلى ربونى كدة! تسلم الاهالى اللى تقولك حتى لو هنتحبس ظلم بس الا كرامتك وكنا مستعدين امبارح لو وصلت لكدة من الافترى!! بس اسيب حقى لا! متلومش غير نفسك لو رخصت نفسك ومعيشتش راجل وجدع ولو فيها موتك! ما بالك لو حق امك وهى معاك!!!
لما تبقى قادر تاخد حقك سيبه غير كدة لا!! اعفو وانا فى مصدر قوة مش عن ضعف وقلة حيلة وكسرة… اسفة… رداً على كل اللى افتكر ان عشان شخصية عامة يحصل كدة!
اقسم بالله العظيم ولا عمرى اتعاملت على انى احسن من حد ولا عندى واسطة ولا دخلت شغلى بواسطة ولا بحب لا الواسطة ولا بطلب خدمات من حد واللى يسمع عنى ومنى عارف كدة!
حتى شغلى حفيت وراه ولسه مجهودى هو اللى بيفضلنى ودعوات امى وبركة ربى غير كدة لا…
#الحمدلله على كل شئ وده اقل رد اعتبار ليكى يا امى!
ربى يخليكى ليا و ما يحرمنا منك و تفضلى بتدعيلى ومعايا عشان انا من غيرك ولا حاجة ولا حد بيحبنى قدك فى الدنيا دى ❤️ ربى يخليلكم امهاتكم و تفضلوا بارين بيهم و يرحم اللى ماتت منهم و يعوضهم يا رب ..ربى يرزقكم كل الخير
اوعى تسيب حقك لو مش قادر تاخده!
متلومش غير كرامتك عشان اتنازلت عنها بالرخيص! متمشيش امورك لو مش غلطان ولو غلطان اعتذر وبوس راس اللى غلطت فيه لحد ما يرضى الا حق العبد! #اللهم_بارك”.

 

تعليق واحد

ماذا تقول أنت؟

الرجاء, التأكد من الأطلاع على قواعد الكتابة في نورت قبل نشر تعليقك.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.