الصفحة الرئيسية فن بفيديو عن “طفل البلكونة”.. سما المصري تحدث مشكلة وتقول: “انتوا سايبين الحمار”!

بفيديو عن “طفل البلكونة”.. سما المصري تحدث مشكلة وتقول: “انتوا سايبين الحمار”!

بواسطة -
3 287
sama el masry t1

استغلت سما المصري الحادثة المعروفة اعلامياً بـ”طفل البلكونة” لمهاجمة الإعلامية ريهام سعيد من جديد بطريقتها الساخرة وكلماتها الجريئة، وذلك من خلال صفحتها على تطبيق “انستغرام”.

ونشرت سما مقطع فيديو من التقرير التلفزيوني الذي اعدته الاعلامية المصرية عن الطفل وعائلته وعلقت عليه: “الوليه الهبلة بتقول للواد انت بتحب مامتك ولا لا؟ يا نهار اسود، كان ناقص تقوله تحب نقتلهالك احنا ولا تقتلها انت بنفسك؟”.

وأضافت: “الله يخرب بيت اللي مسكك مايك وعملك مذيعه ياشيخة. اللي عاملين نفسهم اعلاميين اللي من نوعيه الولية دي هم فعلا اللي هيعقدوا الواد دا وأهله في حياتهم.. شوفوا الواد خايف منها ازاي؟”.

وتابعت: “سيبوا الواد وأمه وأبوه واخواته بقه في حالهم، بطلوا تاكلوا عيش على قفا الغلابة يا أولاد ال.. ما البلد مليانة بلاوي وفساد للركب، سيبتوا كل دا ومشكله طفل البلكونه بقت هي الازمه”.
وختمت كلامها “منكم لله.. الله يخرب بيوتكم ياولاد التيت.. الواد هيتعقد منكم انتوا مش من محاولة رميه من البلكونة.. ما تشوفي يا اختي الوزراء ولا المسؤولين اللي وصلوا حال الغلابة دول لمدة، ولا انتوا سايبين الحمار وماسكين في البردعة.. اخ يا بلد”.

3 تعليق

ماذا تقول أنت؟

الرجاء, التأكد من الأطلاع على قواعد الكتابة في نورت قبل نشر تعليقك.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.