ردت ندى الكامل طليقة الفنان أحمد الفيشاوي على عدد من الاسئلة التي تلقتها من جانب متابعيها في “ask” من خلال خاصية الاستوري عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات “انستجرام” .

من بين الاسئلة التي وردت ندى الكامل سؤالا حول نيتها في الزواج مرة أخرى بعد انفصالها عن أحمد الفيشاوي، لتؤكد عن رغبتها في الزواج من جديد كاشفة عن مواصفات الشخص التي ترغب في الارتباط به .

فقالت: “اه إيه المشكلة .. لما يكون إنسان ذكي، هادئ وجميل شكلا، تعليمه جيد، مشغول دائما، لطيف، هعمل كده ان شاء الله .. لكن في الوقت الحالي مفيش أي تفكير غير في حياتي وإزاي أكون سعيدة” .

وعن موقفها من الارتباط بشخص من غير ديانتها أو أصغر منها في السن، أجابت ندى الكامل: “أنا معرفش القلوب فيها إيه أو الحب هيودي الإنسان على فين ومش مكلتي ومش هحكم على حد” .

تابعت: “ولكن علشان الأمانة وأكون صريحة لأ مش هرتبط بحد من غير ديني أيا كان هو دينه إيه .. احترامي للأديان وأهلها وعقائدهم للأبد وكمان احترامي لديني وإنه واجب عليا وفرض كده فهقول لأ” .

أضافت ندى الكامل: “أصغر مني في السن دي بردو مش بحسها حاجة تهمني لأني لسه 35 سنة فمدخلتش الحتة دي بصراحة ومعنديش مانع أي حد يحب ويتفاهم مع اللي فاهمه” .

شارك الخبر:

شارك برأيك

تعليق واحد

  1. الولية البيئه اتشهرت على حساب ابن الفيشاوي الطايش وبعدين اتطلقت منه ورجعت تحاضر بالرقي و السءافه

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *