كشفت الفنانة هالة صدقي عن تعرضها لبعض المواقف في الفترة الأخيرة وتحديدا منذ عرض إعلان مسلسل “جعفر العمدة”، الذي تشارك في بطولتها وأرجعت السبب فيها إلى الحسد .

نشرت هالة صدقي مقطع فيديو عبر حسابها على موقع “انستجرام”، أظهرت من خلاله ما حدث لكاوتش سيارتها بعد تلفه .

وكتبت في تعليقها على الفيديو: “حبايب قلبي بعض المواقع اتريقت لما عملت بوست وقولت إننا بنتعب وإننا ممكن حياتنا تروح بسبب صعوبة شغلنا ومواعيدها” .

تابعت: “وطبعا السواد الأكبر إن ربنا لم يعطيهم نعمة الرضا بل ابتلاهم بإنهم يبصوا لرزق غيرهم وإنهم يضيعوا وقتهم ومجهودهم في الحقد علي الغير” .

أضافت هالة صدقي: “وطبعا زي ما شفتوا كاوتش عربيتي من غير مناسبة واحتراق كل مواتير الكهرباء في بيتي، وظهور غراب علي شرفتي كل يوم غير حاجات كتير” .

واختتمت: “وكل ده بعد نزول البرومو بتاعي مسلسلي جعفر العمدة، بشكرهم لحسدهم لأني كده اتطمنت .. إن شاء الله المسلسل يعجبكم ودعوة صافية، كل اللي بيحسد ربنا يكرمه بكل مصائبنا” .

يذكر أن مسلسل “جعفر العمدة” من المقرر عرضه في موسم رمضان 2023، وهو من تأليف وإخراج محمد سامي .

ويشارك في بطولته كلا من: محمد رمضان، زينة، هالة صدقي، إيمان العاصي، منة فضالي، مي كساب، منذر رياحنة، بيومي فؤاد وغيرهم .

شارك الخبر:

شارك برأيك

تعليق واحد

  1. التافهة دي بتورينا كاوتش عربيتها المحروق و بتقول ان الحسد هو السبب
    مفيش حد اصلا فايقلك يا تيتة الناس بتجري على لقمة عيشها طول اليوم و معندهاش وقت تفتح النت او التلفزيون عشان تبص على حياتك و تحسدك.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *