Home بحث

بواسطة -
0 2564
abeer sabry husband

نشرت الفنانة المصرية عبير صبري عبر حسابها على موقع “انستغرام”، صورة جمعتها بزوجها المحامي أيمن البياع، أثناء قضائهما الإجازة الصيفية في العاصمة البريطانية لندن.

وتألقت صبري بتنورة قصيرة من قماش الدينم (جينز)، نسّقتها مع “توب” باللون الخردلي بكتف واحد، في لقطة رومنسية مع البيّاع الذي كان ممسكاً يدها أثناء التقاط صورة الـ”سيلفي”.

 

View this post on Instagram
f4f4f4; border-bottom: 2px solid transparent; transform: translateX(16px) translateY(-4px) rotate(30deg);">
F4F4F4; border-right: 8px solid transparent; transform: translateY(16px);">
F4F4F4; border-left: 8px solid transparent; transform: translateY(-4px) translateX(8px);">

 

❤💋#abeersabry #ماشاء_الله #abeer_sabry #AA#عبير_صبري #ayman_albayaa

A post shared by Abeer Sabry (@abeersabryofficial) on

يُذكر أن صبري كانت انفعلت بشدة أخيراً، على أحد متابعيها، بعد أن أساء الى زوجها في تعليقه على أحد منشوراتها.

وكانت عبير شاركت صورة لها وعلقت عليها قائلة: “إذا منحك الله فرصة جديدة للحياة، فلا تكرر أخطاءك القديمة”، ليرد عليها المتابع قائلا، “والله إنتي اللي شاطرة، واستغليتي الفرصة كويس، وما عملتيش زي الباقيين اللي اتدلعوا واشتغلوا وما أخدوش واحد خليجي مرحرح زي جوزك المحروس وأكيد دي فرصة ميفهاش كلام”.

وردت عليه الفنانة بقولها: “يا أستاذ أنا زوجي مش خليجي مع إنه يشرفني طبعاً، لكن زوجي فلسطيني ويبدو إنك فاهم الجواز غلط علي إنه مصلحة، يمكن حضرتك ده اللي بتطبقه علي نفسك”.

بواسطة -
2 663
abeer sabryy0

لم تجد الفنانة عبير صبري أمامها سوى الرد بعنف على تعليق يسخر من شكلها بصورة نشرتها مؤخرًا بحسابها على إنستغرام، حيث فوجئت بمتابعة لها تكتب تعليقاً على صورتها وهي تأكل التوت قائلة :”شفايف حمار دي مش شفايف بني آدم “.

وجاء رد صبري عنيفاً وكتبت :” يا حيوانة يا سليلة البهايم يا اللي عاملة اكونت فيك عشان تشتمي اللي غيرانة منها… يا معوقة يا غيورة يا مسكينة ” .

 

View this post on Instagram
f4f4f4; border-bottom: 2px solid transparent; transform: translateX(16px) translateY(-4px) rotate(30deg);">
F4F4F4; border-right: 8px solid transparent; transform: translateY(16px);">
F4F4F4; border-left: 8px solid transparent; transform: translateY(-4px) translateX(8px);">

 

🍓🍓#abeersabry #abeer_sabry #ماشاء_الله #AA#عبير_صبري#لندن

A post shared by Abeer Sabry (@abeersabryofficial) on

وأثار هذا التعليق جدلاً كبيراً على مواقع التواصل الاجتماعي، فالبعض اعترض على طريقة عبير في الرد وأكد انه ليس من الجيد أن تنزل على مستوى هذا الرد والبعض الآخر تضامن معها.

يذكر انها ليست المرة الأولى التي تشن فيها عبير هجوماً حاداً على أحد المتابعين لها، فقد سبق وشنت هجوماً على شخص اتهمها بالزواج من أجل المال ولكنها هاجمته وكتبت له :” لما تتكلم عن جوزي تتكلم باحترام “.

بواسطة -
0 248
abeer sabryyyy

أبدت الفنانة عبير صبري استيائها من الأخبار التي تنشر والتعليقات الواردة بشأن تغير ملامحها، من جراء عملية تجميل خضعت لها وذلك على إثر تداول صور حديثة لها بصحبة زوجها بدت فيها مختلفة.

وأبدت عبير صبري غضبها من محاولات البعض انتقادها بهذه الطريقة لتكتب رسالة طويلة كرد على كل من يسيء إليها، مستعينة بصورة للنجم أحمد زكي وهو يردد عبارة: “كلهم كدابين، وعارفين إنهم كدابين وعارفين إنّنا عارفين إنهم كدابين، وبرضه مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم”.

 

View this post on Instagram
f4f4f4; border-bottom: 2px solid transparent; transform: translateX(16px) translateY(-4px) rotate(30deg);">
F4F4F4; border-right: 8px solid transparent; transform: translateY(16px);">
F4F4F4; border-left: 8px solid transparent; transform: translateY(-4px) translateX(8px);">

 

لكن الواحد بيترفع عن المرضي النفسين الكذابين والناس اللي فشلت تكون شيء فملاها الحقد والحسد والغل علي اللي حقق شيء والناس البائسه المريضه اللي فاكره انها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين انه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهده كبيره ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورات والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي اللي بينقط سم ومعندهمش غير شاشه تليفون يستخبوا وراها فاكرين ان سمهم يقلل جمال روحي او حتي شكلي ..الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينه دي كفايه النار اللي جوه قلوبهم علي راى المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يااحمر الخدين ….#abeersabry #abeer_sabry #AA#عبير_صبري#سوشيال_ميديا

A post shared by Abeer Sabry (@abeersabryofficial) on


وكتبت عبير صبري كلمات قوية كرد توضيحي لحقيقة الأمور فقالت: “لكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسيين الكدابين، والناس اللي فشلت تكون شيء، فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء، الناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهدة كبيرة، ويدخلوا المشوهين نفسيا والغيورين والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي بينقط سم.. فاكرين إن سمهم يقلل جمال روحي أو حتى شكلي”.
وأضافت عبير صبري قائلة: ” الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينة دي، كفاية النار اللي جوه قلوبهم على رأي المثل مالقوش في الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين”.