الصفحة الرئيسية فن أحمد إبراهيم في تعليقه عن انفصال أصالة وطارق العريان : ” في...

أحمد إبراهيم في تعليقه عن انفصال أصالة وطارق العريان : ” في أسرار مبقولهاش على فكرة ولو قلتها هتبقا محرجة لناس كتير “

بواسطة -
0 502

خرج الموزع المصري ” أحمد إبراهيم ” بتصريحات خلال لقاء تليفزيوني أجراه لبرنامج ” ET بالعربي ” تحدث فيها عن الخلافات التي وقعت بينه وبين الفنانة ” أصالة ” بعد زواجه من الفنانة ” أنغام ” وتعليقه عن إنفصال أصالة عن المخرج ” طارق العريان ” .

فقال أحمد إبراهيم أن التصريحات الهجومية التي شنتها ضده أصالة عقب زواجه من أنغام كانت لا تليق وإنه لا يحق لأحد التدخل في حياته الشخصية وإنهم من المفترض أن العلاقة بينهما كانت قريبة فمن الأفضل أن تتم المناقشة بينهما وليست على الملأ .

وعلق قائلا : ” المفروض إنه من باب القرب حتى لو في رأي في حاجة أو وجهة نظر أو عندي استفسار بما إننا قريبين من بعض نتكلم بينا وبين بعض مش على الملأ .. إحنا في مصر بنراعي العيش والملح جدا وأنا براعي العيش والملح اللي بيني وبين أي حد حتى لو كان في تصريحات مستفزة لغاية النهاردة وفي أسرار كتيرة مبقولهاش على فكرة يمكن لو قلتها هتبقا محرجة لناس كتير ” .

وتابع : ” أنا مش شايف إن كان في خصومة أصلا حتى لو كان في خصومة مينفعش تبقا تحت مبدأ إذا خاصم فجر .. وأنا كنت براعي جدا وأنا بتكلم إني مغلطش في حد، ودايما أكون بحترم الناس كلها وبحترم أولادي وحتى الناس اللي حصل بينا فده خلاف من طرفهم مش من طرفي أنا ” .

كما أشار أحمد إبراهيم إلى أن الفنانة سميرة سعيد سبق وأن حاولت إجراء الصلح بين الطرفين بأن تدعو الجميع لعشاء في منزلها مؤكدا أنها بالفعل قامت بعدة محاولات لتقريب وجهات النظر بحسن نية منها .

وعن انفصال أصالة وطارق العريان قال إنه لم يتابع ما حدث بالظبط وأضاف : ” الواحد بيتكلم كلام ميعرفش بكرا إيه هيحصل .. محدش عارف مين مع مين ومين هيسيب مين ومين هيرجع تاني يبقا مع مين .. فدايما أنا بحاسب على كلامي جدا لأن الدنيا حقيقي صغيرة .. هيجي وقت وهنبقا مع بعض في صورة واحدة هيبقا شكلنا وحش أوي لو قلنا كلام في حق بعض ورجعنا تاني في صورة جمعتنا ” .

واستكمل قائلا : ” مش كل انفصال بيكون وحش على فكرة أحيانا بيكون بداية لفرصة جديدة بين نفس الطرفين .. ممكن دي تبقى فرصة إن البيت يتبني تاني بصورة أحسن ” .

⭕️حصري أول تعليق لأحمد إبراهيم على طلاق أصالة..

⭕️حصري: قصة الموزع أحمد ابراهيم و علاقته بأصالة و طارق العريان معروفة للجميع…وهو لم يعلق من قبل عن تصريحات أصالة ضده بعد زواجه من أنغام، ETبالعربي سأله عن الرد وعن تعليقه على انفصال أصاله عن طارق… والجواب كان مفاجئ @ahmedibrahimmusicشاهد المزيد من الفيديوهات 🎥 في https://etbilarabi.com/videos | #ET_بالعربي

Posted by ‎ET بالعربي‎ on Sunday, February 9, 2020

لا يوجد تعليقات

ماذا تقول أنت؟

الرجاء, التأكد من الأطلاع على قواعد الكتابة في نورت قبل نشر تعليقك.

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.