>

فى حفل غنائى أحياه مؤخرا النجم عمرو دياب  فى هيلتون لاس فيجاس،  وضع دياب علم مصر على كتفيه وتفاعلت معه الجاليات العربية التى حضرت الحفل، وقدم دياب فى الحفل مجموعة من أغنياته الشهيرة، كما غنى أغنيات من ألبومه الجديد “بناديك تعالى” المقرر طرحه بالأسواق نهاية الشهر الجارى.

يأتى حفل لاس فيجاس ضمن الجولة الغنائية التى يقوم بها دياب حاليا، والتى تشمل إحياء 6 حفلات فى 6 ولايات أمريكية، حيث أحيا حفلين، ويتبقى له 4 حفلات، وثالث حفل سيكون يوم الجمعة المقبلة بقاعة أرينا كونسرت بمشاركة أراش، والدى جى تامر يحيى، والرابع فى “أتلانتك سيتى” 17 سبتمبر بتاج محل أرينا، والخامسة فى “ديترويت” 23 سبتمبر بدار أوبرا ديترويت، وأخيرا بتورنتو– كندا يوم 24 سبتمبر الجارى.



شارك برأيك

‫10 تعليقات

  1. كل من هب و دب يحمل علم بلده او بلد آخر صاير العلم مجرد قماش يحمله المطربون ناقص يتحزم به و يرقص عالواحدة و نص.

  2. مالت عليك وعلى الي وداك لاس فيجاس …..طيب مدمت تحب بلدك و العلم ليه ماعملتش حفله للصعايده والفلاليح في الغيط بدل ماتعملهالهم في المهجر …. ؟؟

  3. زينة هو من كم يوم قال إنه بيرفض الحفلات المجانية و إنت أدرى بحال الصعايدة و الفلاحين في الغيط حيجيبو منين ثمن التذكرة و أخونا في الله اللي في الصورة بيموت ع القرش.

  4. ولا يهمك يا هضبه من الحاقدين
    لو لم اكن عمراويه لوددت ان اكون عمراويه
    زينه يعنى ايه مالت عليك؟؟؟!! يعنى راحت عليك؟؟؟
    تروح ع الناس كلها الا عموره دا نجم من قبل ما أتولد ومازال نجم وحيفضل نجم

  5. يا فيب أنا بس جاوبت زينة عشان بتنصح الهضبة يعمل حفلة للفلاحين و هو ما فيش حاجة بيكرهها قد الحفلات المجانية من كم يوم صرح بانه محبش يعمل حفل زفاف ابن مبارك لأنها كانت مجانية يعني ابن الريس و ما حبش يغني لو بلوشي فما بالك بفلاحين الغيط؟ إنت فهمت؟ على فكرة لا تسيء بي الظن أنا ماليش أي عداوة أو حقد عليه أو على أي مصري أو على مصر المحروسة.

  6. والله يا أختى توناروز أو نوميديا ( وعرفت مؤخراً ) إنك نوميديا 🙂
    أنا ما جاش فى بالى خالص موضوع إنه مصرى أو إنك لكى عداوة مع المصرين ولا الكلام إللى قولتيه ده خالص !
    عمرو دياب بالنسبالى دلوقتى مجرد فنان وإنتى مُجرد مثعلقة بتقولى رأيك بغض النظر عن الجنسيات !!
    صدقينى بنسى خالص الأمور دى طالما الكلام ماشى فى إتجاهه السليم ومافيش إسائه من طرف لطرف خالص ، وعلى فكره انا من مُعجبى عمرو دياب بس ما بنتقدش أى حد مش بيحبه !
    تحياتنا أختنا نوميديا وتحيه مخصوصة للمغرب وللمغاربة … ولسميرة سعيد وجنات 🙂

  7. ههههه عبد الفتاح الجريني اللي شايل قنفذ على راسو إمبارح علقت في موضوعه بس طلعت لي واحدة معلقة زعلت مني يمكن هي معجبة به بس بصراحة بغض النظر عن صوته مع إني عمري ماسمعت لو أي حاجة بس هو بيقرفني بشعراتو اللي زي عش النسر.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *