>

انتقد الاعلامي المصري تامر امين حفلات الرقص في الأفراح الشعبية المصرية ودعا مشاهديه الى تصفح فيديوهات “خليعة” التي تظهر فيها راقصات شبه عاريات في هذه الحفلات.

https://www.youtube.com/watch?v=MO2rRbB1qzg

قال الإعلامى المصري تامر أمين، أن أحد أصدقائه أعرب له عن دهشته من مهاجمة صاحبة كليب “سيب إيدى” والراقصة “صافيناز”، وقال له “انت ما شفت حاجة” وقام بعرض فيديوهات له من الأفراح الشعبية المصرية والتي قال عنها أمين “مش عاير ابقي انا احض على الرذيلة بس مش عارف اعمل ايه ومش حانفع اذعها لأنها مصيبة سودة”.

وتابع “رينا يسامحني بقى ويلي حيتفرج يشيل وزره انا ما ليش علاقة يا رب” ثم قال لمشاهديه “خشوا على اليوتيوب واكتبوا رقص في الافراح الشعبية”.

وأضاف أمين، خلال برنامج “من الآخر” المذاع عبر فضائية “روتانا مصرية”، “قال أنا اللى كنت بهاجم برديس وصافيناز، دول طلعوا محجبات، بعد اللى أنا شفته دا”.



شارك برأيك

تعليقان

  1. بس كفايه تعيد وتصقل بنفس الموضوع هو ثلاثة ارباع الشعب المصري على هل الشاكله بسبب الفن والرقصات تدنى مستوى الاخلاق وبعدين ليه كل يوم يطلع اعلامي مصري او مصريه بينشر بالغسيل الوسخ والعالم كلوا يشوف حته تنشهروا وبرنامجكم يحقق اعلى نسبة مشاهده انت من ناحيه وريهام سعيد من ناحيه واسمه وهبي من ناحيه واخرين لااعرف أسماءهم كلهم يسلطوا الضوء على سلبيات المجتمع المصري آيه نستفيد لمه انت تعلم اكتبوا على اليوتيوب فرح شعبي وشوفوا القذاره وريهام تطلع لينه وحده قتلت عشيقها عشان قتل ابنها وغيروا وغيروا فينك ياعمروخاد وبرامجك الجميلة المربيه المعلمه للرجال والنساء والأطفال على خطا الحبيب وبرنامج باسمك نحيا وبسمة امل

  2. ماادري شلون اهل الفرح يجيبون رقاصات عاريات قدام المعازيم مايستحون؟ والاشد غرابة المعازيم حرمة عريانة قدامهم وعادي قاعد مايستحون من عيالهم على الاقل.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *