>

نفت الفنانة المصرية رانيا يوسف التصريحات المنسوبة لوالدها سيد يوسف حول “التربية الدينية” والتي اثارت موجة من السخرية خلال الفترة الماضية على مواقع التواصل الاجتماعي.

وقالت رانيا يوسف،  في لقاء خاص مع برنامج “إي تي بالعربي” من كواليس مسلسل “المماليك” الذي تصوره حاليًا، “الكلام ده ما حصلش خالص.. الفيديو موجود على حسابي في انستغرام.. اه تربيت تربية عسكرية في انني ملتزمة وبتحمل المسؤولية ومحترمة في مواعيدي وشغلي وبقول الكلمة.. لكن ما قلش الكلام التانية.. التربية الدينية مش حقيقة.. ما عرفش هم جابوا الكلام ده منين”.

وتوعدت رانيا يوسف من قام بنشر هذا التصريح قائلة: ” تمام الي عايز يلعب بالكلام كله حيتحاسب وكله حيترفع عليه قواضي وحيتظبط.. أنا الفترة الجاية عندي مجموعة من المحاميين ربنا يقدرني عليهم.. ويقدرهم على الناس اللطيفة الي قاعدة فاضية ما ورهاش حاجة غير اللت والعجن”.

غير ان نفي رانيا يوسف خاصة قولها “التربية الدينية مش حقيقة” اثارت استغراب المتابعين حيث كتب بعضهم “هي كلمة تربية دينية اصبحت مرعبة للدرجة دي؟؟” و “وهي التربية الدينية مسبة ولا شنو ؟؟؟؟”.



شارك برأيك

تعليق واحد

  1. من حقها ان تتخذ كل الإجراءات القانونية وحبسهم في السجون ههههههههههههههه وصلت بهم الوقاحة وقلة الأدب انها على خلق وذات تربية دينية ؟؟؟؟!!!
    هههههههههههههه تهمة لا ينسكت عليها بصراخة ههههههههههههه ياشماتة آبلة شلوحة فيكي هههههههههههههه ماتسكتيش ليهم والا بكرةينادوك يا حجة ههههههههههههههه

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *