تواجدت المطربة أمينة مع شقيقها الأكبر في إنجلترا الذي يعيش هناك بصفة دائمة، وأوضحت أمينة أنهما خضعا للتحقيق من جانب أمن حديقة الحيوان بسبب قطف الفاكهة من الأشجار وإطعامها للغوريلا.

ونشرت أمينة فيديو لشقيقها وهو يحضر الفاكهة من الأشجار عبر حسابها على انستغرام وعلقت قائلة: “عايزة أقولكم إن ده أخويا روح قلبي عايش في إنجلترا طبعا معانا نسي إنه إنجليزي وموتني من الضحك خدنا الفاكهة اللي جابها وأكلناها للغوريلات اللي كانت هناك.. الأمن بتاع جنينة الحيوانات حققوا معانا ووصلونا أن إحنا لو أكلناهم يبقى احنا كدا بنقتلهم وطبعا الإنكار ساعتها كان سيد الموقف أومال نتحبس”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

تعليق واحد

  1. جاتك نيلة هههههههههههههههههههه وانتي اسمك امينة مثل تبع نورت الي عدها وضعية تزحلوقية خلفية هههههههههههههههههههههه مين قال الك تطعمين الغوريلا ؟ ههههههههههههههههههههه فاكرتو سعيد دلشودي ؟؟؟ ههههههههههههههههههههههههه هو صحيح حاطيه لدلشودي مع الغوريلا لكن للغوريلا رعاية خاصة في القليل تكلف خمسة مليون باوند سنويا ههههههههههههههههههههههه اما دلشودي عايش على الهريسة هههههههههههههههههههه كل ما يجي محرم يروح يقول للشباب في الحسينية انو صار شيعي ههههههههههههههههههههه ومن يخلص محرم يروح للنواصب يقول ليهم انو تبع رضاعة هههههههههههههههههههههه جاتو نيلة وهو غوريلا اصلي ههههههههههههههههههههههههههه شكلهم ما راح يطلعوا هذه الليلة اروح انام قبل ما تخلص السكاير هههههههههههههههههههههه بس وديني لو طلعتم في غيابي ههههههههههههههههههههه ارجع اشقلبكم ههههههههههههههههههههههه وراح انام بنص عين مغمضة هههههههههههههههههههههههه وراوني اشكالكم يا تبع تكبير تكبير ههههههههههههههههه طلع يقصدون تكبير الدبر للاغراض النوكاحية يا نواصب منصوب عليهم مجرورين بالشلوت من قفاهم ههههههههههههههههههههه

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *