سقطت الفنانة الشابة ريهام حلمي فوق خشبة المسرح أمام الجمهور الذي بدوره تفاعل مع أغانيها وذلك أثناء إحياء حفل مهرجان السياحة في الغردقة، مساء أمس، تحت رعاية حزب الحرية والعدالة، التابع لجماعة الإخوان المسلمين، حيث ارتدت فستانا ورديا مثيرا، جذب الأنظار إليها.

وكانت صورالفنانة الشابة خلال الحفل، أثارت جدلا كبيرا بين المتابعين على مواقع التواصل الاجتماعي، بسبب ارتداء ملابس مثيرة في حفل يرعاه حزب الحرية والعدالة.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫16 تعليق

          1. انا تمام الحمد لله…. زهقت من الاخبار و الخيبه الثقيله اللي احنا فيها لسه كنت بقول لجوزي امبارح مش مرسي كان يطلع بني ادم عدل و على قد المسئوليه و يخلصنا من الهم بعد ما خلصنا من النظام القديم بس الظاهر ان مرسي جالنا علشان المصريين يكفروا ذنوبهم هههههه

          2. هههههههههههههههههه
            تقريبا كده يا لى لى، ضحكتينى والله.
            طب بس الجيل الجديد ذنبه ايه، الشباب اول ما شموا نفسهم وكبروا ثاروا على مبارك، وخلعوه… وهم برضه اللى بيدفعوا تمن الحرية دلوقتى.
            الطريف فى الموضوع انه نفس الجيل القديم اللى سلم
            لمبارك هو هو اللى بيطالب الشباب بالصبر والخنوع، وادوله فرصة، وجربوووه.

          3. انا دايما بقول ان اي حد فوق ال٦٠ يتفرج و هو ساكت علشان هو السبب في اللي احنا فيه الحاجه التانيه المفروض في اي انتخابات جايه ممنوع تصويت الاميين على الاقل يعني دبلوم علشان الاميين دول اللي بيضحك عليهم اخونه البعده .

          4. مضبوووووووووووووووووط.
            السؤال الأهم دلوقتى:
            مين ريهام حلمى دى 🙂

          5. ولا اعرف يا فاتي….. يعني حتى في الانحراف فشله و خايبيين و جايبيين مغنيات نص كم هههههه :)…. ادي اللي بناخده من الخوان 🙁

  1. ليكي يا مزَّة، أنا ما بستغيب حدا ابداً ابداً أبداً نو نو نو ،بس منظرك بهل فستان بغشي من الضحك والحشى ذكرتيني بي حبيبة جيري هي الفأرة (بي توم اند جيري) طالعة نفس الشي ،يخربيتك لابسي كاسحة الغام بي إجريكي  !!!

  2. عليها كومة لحمه لو اعطنها لي كلب تاكولها حا تفضل شبعانه لمدة شهر….

  3. تحت رعاية حزب الحرية والعدالة، التابع لجماعة الإخوان المسلمين، حيث ارتدت فستانا ورديا مثيرا، جذب الأنظار إليها.
    عجباني أوي يعني أخوة مودرن ستايل …………

  4. قبل فتره ليست بالبعيده هاجمت فضائيات ومواقع الكترونيه تابعه للاءخوان تلك المذيعه التلفزيونيه اللتي اجرت لقاء مع مرسي ولعنو (( سنسفيل اللي خلفوها )) لاءنها متبرجه وغير محجبه و و و حسب ما قالوا ! اما دوللي اللتي تصورت مع الشيخ حلمي سالم وريهام حلمي فكانتا (( غير متبرجات والعياذ بالله بل من غير هدوم ))

  5. وبيقولو ليه في تحرش؟؟اهو دا الجواب و بليز ما تقولولي كيف اوروبا و كيف الدول التانية. هدولاك ميتين سنة شبعانين من العري و كمان اي بنت بتعجب الولد بيحصل عليها اما بالدول العربية بتتعرى و اول ما يقلها حاجة تقله لا انا اخاف ربنا و عندي اهل

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *