تجاهلت الفنانة المصرية غادة عبد الرازق كل الانتقادات التي تعرضت لها بسبب مقطع الفيديو العاري الذي ظهرت فيه عبر حسابها على “إنستغرام”، ونشرت مجموعة جديدة من الصور لها، وهي في البحر أثناء إجازتها في موناكو في أوروبا.

وظهرت غادة بملابس السباحة “مايوه”، ولم تكتب أي تعليق على الصور.

وكانت غادة قد وجهت رسالة شكر إلى الإعلاميين يوسف الحسيني وخيري رمضان لدفاعهما عنها بعد الفيديو العاري.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫6 تعليقات

  1. هو المشكل كان في الحلمة فقط؟؟ انتي من يوم يومك رخيصة و عريانة يعني الحلمة التي ستقرر سرفك من عدمه؟؟

  2. احلى شي الايف انستا. بيكونو سكرانين وبيفتحو لايف علشان يشوفو الناس اجسادهم المقرفه. المشكلة مش هنا وبس. المصيبه انو لمن بيصحو بينكرو وبيدفعو لكام اعلامي علشان يدافع عنهم وكانو شعوبنا بقر لا قيمة لهم ولا عقل. يبقى الحق على ميين ؟!

    1. هههههههههههه يبقي الحق عليكي يا منولته جاااموسته يا ام بق معوووج و blisters بس ماشاءالله افيديهم بما انك خبرة في هذه الأنواع من البرامج هههههه لا وفاهمة اَي واحد فيه live وأي واحد لا هههههه هو ده اللي بتقعدي عليه وتتعري يا منولته يا جاااموسته لما سي القررررني بيخرج بالليل يشتغل وانتي بتداوريها علي المواقع دي؟! وَيَا ترا اَي نوع بتطفحيه علشان تتعري بكل راحة؟! افيديهم يا جااموسته يا امًblisters بس نصيحة لما تتطور الامور لبعد الكاميرا والفيديوهات ابقي بس اعلميهم بان عندك STD علشان يخدو حذرهم بدال ما يدعو عليكي وعلي ابوكي المفطوس لحد ما شعر دقنك يقع هههههههه
      الا قوليلي يا منولته بتحلقي شعر دقنك كم مرة في الأسبوع؟! افيديهم من خبراتك ههههههه يا ام blisters ههههههههه

  3. انتظري بورهة يا ام بق معووج شوية وارجع لازم اعمل حاجةً هههههههه خليكي واقفة اياكي تقعدي هههههه راجعة

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *