أكدت بعض المصادر الإعلامية أن الممثلة المصرية زينة تستعد لتصوير مسلسلها “الجسر” وهو الاسم الجديد للمسلسل بعدما تغير من “الوسواس”.

وأشارت المعلومات الى أن العمل من المقرر أن يصور في منتصف شهر آذار المقبل/ وهو من بطولة زينة الى جانب عدداً كبيراً من النجوم مثل تيم الحسن، ولطفي لبيب، وأحمد راتب، وسوسن بدر، والمسلسل من تأليف محمد ذو الفقار، ومن إنتاج أحمد الجابري، وإخراج حسني صالح.zeina2

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫12 تعليق

  1. ناس ما عندها حياء. يخربيتك يا احمد عز كنت احترمك لكن خساره فيك. انا سمعت والله اعلم انو هذي اللي ماتتسما ماشية طول عمرها بالحرام حتى مع غيرو ولكنها كانت دائما حاطه عينها عليه وجرتو عالحرام واوقعت فيه. وهو لا يمكن يعترف باولاد منها لانو عارف اخلاقها وعشان هيك هي كمان خايفة تطلع تحكي عليه ليفضحها. يخربيتهم ايدي تعبت وانا اكتب فيلمهم الهندي. الله يسترنا ويستراولادنا.

  2. منال محدش في الوسط دة محترم اصلا انت تعرفي حاجة زينة كانت البطلة قدام احمد عز في مذكرات مراهقة تخيلي بس أهلها رفضوا سيناريو الفيلم بيحصل فعلا بينهم ومينفعش نتكلم في أعراض يا منال خدي بالك هو بصي الحكاية بي اختصار هو كان بيتسلا وهيرميها زي غيرها بس هي دبستة واحمد عز من زمان كان عايز يتجوز نور اللبنانية بس هي رفضت وهو قال انو بيحبها لان هي عارفة أخلاقة رفضتة كل واحد بياخد على قد نيتة

  3. اهلين اختي مصرية. صحيح بس انا اللي اعرفه انو مش نور دي كانت داليا البحيري. نور اصلا مسيحية . اصلو انا كنت متابعة اخباره هالمضروب

  4. طيب عادي لو يتجوز مسيحية وأنا قرات موضوع داليا البحيري بس مش داخل دماغي انو كان بينهم حب دة حتى ممثلوش مع بعض غير مشهد في فيلم باحثات عن الحرية لحق يحبها وبعدين واضح انك من معجباتة يا ختى أموت واعرف اية الحلو فية والله بنت خالتي كانت بتموت فية شافتة في مول بيصور فيلم اتصدمت جدااااا شكلة مش زي التليفزيون خالص هما على الحقيقة غير ومتنسيش بيحطوا مكياج بالهيل لازوم التصوير يعني ميغركيش الشكل المكياج والفوتوشوب يعمل من الفسيخ شربااااااات

  5. كنت من زمان مش علشان شكله بس طريقته في الكلام تخليكي تحسيه ملاك طاير. بس صحيح كلامك شكله تغير اوي وبسرعه. والله شكله اللي بيعمل سيئات كتير ربنا بيمسخ خلقته زي الفنانين متادريش تبصلهم من غير مكياج. يالله سيبينا انتي نشالله بخير?

  6. حتى موضة البنطلون الممزق ننتظر غيرنا ليطلقها و ساعتها الكل يلتزم بها برافو

  7. عادي هي واحدة وجهها مكشوف …اللي ما خجلت تجيب ولدين بدون أب وطالعة بكل وقاحة تقول زواج شفهي رح تخجل ترجع تمثل مرة تانية …وسط قذر اللهم عافينا !!

  8. منال ابدااااع… IIIIهههههه
    لكن تذكري (الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ ۖ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ)
    انا من يوم شفت هالادمي يطلع و يتكلم في الدين واخلاق توجست منه خيفه … لان تصنع الدين (في الكلام و المظهر ) هو دليل عدم نظافه الشخص من الداخل ! اكميلي مسيرتك على بركه الله !

  9. شكرا حبيبتي بنت لندن لردك. من بعض ما عندكم. بس زوديلنا طلاتك في نورت. من غيرك الجريده تقول اااه ههه. انا على فكرة الاسبوع هذا كنت فاضية لنورت ومشاكلها الاسبوع الجاي مش فاضيه خالص بس راح اقرا كل تعليقاتك. بس اليوم وانى اتصفح شفت وحده معلقة على كيتي بيري بنفس اسميي خفت . هل يعقل ان يكون احد سرق ماي ايدينتيتي?? جريدتكم هذي تخرررع.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *