نشبت مشادة كلامية بين انتصار وزميلتها حبيبة ، في حلقة في يوم الاثنين من برنامج “نفسنة” المذاع على قناة “القاهرة والناس”.

بدأت المشادة بعدما قاطعت حبيبة زميلتها خلال حديثها مع الممثل محمد سليمان عن أن بداية الفشل هو ظن الشخص أنه يحقق النجاح بمفرده، وسخرت حبيبة قائلة “بجد.. ماشي يا انتصار طب مين بقى بينفسن عليكي؟”.

وردت انتصار عليها: “أنا مش بفكر كده خالص.. ومش شطارة إنك ترمى كلمة وبعدين تكملي أسئلة ولو عايزة تلعبى اللعبة دى أنا جديرة فيها”، وقالت حبيبة: “أصل اللي انتي بتقوليه عكس اللي بتعمليه في الواقع تمامًا”.

واشتد الخلاف بين انتصار وحبيبة، حينما قالت انتصار: “أنا مؤمنة بالعمل الجماعي ومحدش بيشتكى غيرك”، فقاطعتها “أنا واحدة من فريق عمل البرنامج”، فردت انتصار “انتى عمرك ما هتبقى من فريق العمل”، مما أدى فى النهاية إلى انسحاب حبيبة من البرنامج على الهواء.

وفي حلقة الأول من فبراير، ظهرت الممثلة إيمان السيد وهي تستعد للظهور مع انتصار وهيدي كرم وبدرية طلبة كواحدة من المقدمات، لتمازحها بدرية قائلة: “أنا عارفة إنها مش هتعمر”، لترد عليها انتصار: “لو كانت عمرت كان عمّر اللي قبل منها وقبل قبل منها”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

تعليقان

  1. rouhi allah layradek hasba halha matadkhalche toilette had habiba lama jate ma3ahoum karahte lbarnamej rouhi min ghir raj3a

  2. c vrai, les jeunes filles au travail, ça devient un vrai problème par rapport à leur insolence et leur attitude irresponsable. je le vis quotidiennement.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *