إتهمت الفنانة المصرية ​سما المصري​ فتاة بالتحرش بها، خلال تواجدها في ملعب القاهرة.

ونشرت المصري عبر صفحتها الخاصة على احد مواقع التواصل الإجتماعي صورة تظهر واحدة من المشجعات خلال تحديقها بها من الخلف.


وعلّقت المصري على الصورة، قائلة: “البنت اللي ورايا….. حتي البنات قلبت علي حمدي الوزير متحرش السينما المصريه.. باهرج طبعا دي بنوته عسل وشربات تحياتي ليها”.

وكانت المصري قد أثارت الجدل خلال تواجدها في الملعب، لمشاهدة مباريات المنتخب المصري في بطولة الأمم الأفريقية، فتحوّلت الأنظار إليها من خلال الملابس التي كانت ترتديها وطريقة تشجيعها للمنتخب.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫4 تعليقات

  1. حين ترى هذه الحُثالة تتوسط الجماهير في المُدرجات و تَنشُر بذاءاتها عبر الصفحات في حين أمير القلوب تريكه و فارس الكلمة مُعتز ممنوعان أن يدوسا أرض الوطن ، حين ترى سكاكين مُغيَبي السيسي ممن ألغوا عقولهم و باعوا ضمائرهُم تُسَّن لتريكه و مُعتز و تغُض الطرف عن هذه ، حين يُتهم تريكه بتمويل الإخوان و مُعتز بالخيانة و تُصبح هذه رمزاً للبعض عندها لا تملُك سوى أن تستشعّر أن مصر في خطر و أن أكبر أخطارها هم أبناءها الذين رضوا لها أن يرتبط إسمها بهذه و يُبعد عنها هؤلاء ! أبناءها الذين ولّوا عليهم من لا يخاف الله فيهم و ما زالوا عنه مُدافعين و لشروره مُهللين !
    لكِ الله يا مصر !
    الله غالب ….
    !!

  2. الاخت اللي معلقه فوق باين عليها مش مصرية وباين عليها كمان بتصطاد في الماء العكر لانها لو كانت صادقة في كلامها وفي تعليقها مكنتش حكمت على بلد وعلى شعب وعلى ناس من صوره رقاصه ولا مغنيه والأخت المعلقة متعرفش حاجه عن اللي بتسميه امير القلوب وعلى اللي عامله امير القلوب ده في محاكمات ضده وفي احكام ياتري انتي عندك دليل لبرائته ولا بس ماشيه مع الموجه وبتتكلمي اي كلام المهم ان الكلام يكون ضد مصر اللي متعرفيش عنها حاجه فالأحسن انك تتكلمي عن بلدك اللي اكيد مليانه مشاكل واللي معرفش هي اي بلد واذا عرفت هرجعلك وبتكلمي كمان عن معتز الحرامي الهربان ومسمياته فارس فارس ايه ده اخره يركب حمار وبعدين هو اذا كان فارس ليه مطاطي اوي كدا لأردوغان ومش بيتكلم عليه كلمه اقولك ليه لانه ولي نعمته وسيده قال فارس قال وياستي اذا كنتي بتكرهي مصر سبيها في حالها وسيبي ناسها في حالهم وشوفي بلدك ماهي اكيد مليانه مشاكل وبلاوي تتكلمي عنها وسيبي مصر للمصريين

  3. ولو انتي يا اخر العنقود إنسانه متسامحه مع نفسك هتقولي لا يا جماعة عيب الحثالة دي ننسبها لشعب كبير وعظيم دي بتمثل نفسها لكن انتي ما صدقتي وخلطي الحابل بالنابل وجيتي تصطادي وتطلعي اللي في قلبك انا بس عايز اعرف انتي من اي دولة عشان ارد عليكي كويس

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *