نفت الراقصة المصرية ​سما المصري​ تعرضها للتحرش خلال الإدلاء بصوتها في انتخابات الرئاسة 2018، داخل مقر لجنة نقابة المهن التعليمية بدائرة الأزبكية.

وكانت قد انتشرت الفيديوهات التي تظهر تجمع كبير حول سما خلال قيامها بعملية الإنتخاب وانتشرت الكثير من الأخبار على ان التجمع عبارة عن تعرض سما للتحرش.

وكتبت سما:”الناس اللي عماله تهري من يومين عن ان الفيديو دا اهل دايرتي الازبكيه تحرشوا بيا وانا بانتخب احب اقولهم اتلهوا على عينكم باه اهل الازبكيه اجدع واشرف ناس ويحموني بروحهم ويشيلوني في عينيهم”.

وتابعت:”انتوا بس مش لاقيين في الورد عيب فبتقولوا تحرش الفيديو دا بعد ما خلصت انتخاب واهل المنطقه والناس عرفوا اني هناك فحبوا يجوا يتصوروا معايا ويسلموا عليا وانا كنت باحاول اخرج من وسطهم لان العدد زاد قدام اللجنه والناس ماكانتش عارفه تدخل تنتخب بسببي وقبل ما ادخل انتهخب برضو كان فيه زحمه حواليا عشان بيحبوني….نبطل هري باه لان اهل الازبكيه ووسط البلد اشرف واطهر ناس وانضف منكم يا بتوع التحرش…..التحرش دا في دماغكم انتوا بس عشان انتوا عايزين تتحرشوا….”

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫3 تعليقات

  1. وحده مثل هالاشكال اكيد التحرش بالنسبه لها يختلف عن بنات الاوصول والمُحترمات , اتوقع اليمس بالنسبه لها اعجاب من بعض الشباب وما عليها عتب
    لكن العتب على المعاتيه الي ملتفين حواليك لو عندهُم شوية خجل كان استحو على شواربهم .

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *