وجهت الفنانة سهير البابلي، كلمة لـ”تميم بن حمد” أمير دولة قطر، قائلة “ربنا يهديك، إنت ليك حاجات حلوة وحاجات وحشة جدًا، من اللي بتعمله في البلاد اللي حواليك”.

وتابعت خلال حوارها مع الإعلامية راغدة شلهوب، في برنامج “100 سؤال”، المُذاع على فضائية “الحياة”، أن رجب طيب أردوغان، الرئيس التركي، “موقع العالم كله”، وأضافت “ربنا يهديهم ويهدي كل البلاد.

واستكملت “أحب اقولهم خليكوا زي رئيسنا الرئيس عبدالفتاح السيسي، راجل عقلاني ولسانه عفيف”.

كما أكدت البابلي، إنها تؤيد تولي العسكريين المناصب القيادية في الدولة، وأضافت “ساعات بيغلطوا لكنهم جمال وبيعملوا حاجات حلوة أوي، وحاجات مش واخدين بالنا منها في الشارع ومع الناس”.

وأضافت “أنا بقول الله يكون في عونك يا سيسي مننا، من المصريين، المفروض نخلي عندنا دم شويه، كل حاجة مش عجبانا وكل حاجة لا، والرئيس جميل ورجل كامل في كل حاجة، وبيحبنا فعلًا، وبيحب الشعب وكل الشعوب، براحة عليه”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫8 تعليقات

  1. جنيه واحد يا جدعان..او حطوهم في حصالة وادوهم لمصر اخر كل اسبوع….هههههه. والله لو اردوغان يقول هيك للاتراك ليعلقوه ويضربوه في نص اسطنبول

  2. فيها ايه لمن تصبحو على مصر كل يوم بجنيه, ها? ايه فيها ديه.. جنيه واحد يا جدعان..او حطوهم في حصالة وادوهم لمصر اخر كل اسبوع….هههههه. والله لو اردوغان يقول هيك للاتراك ليعلقوه ويضربوه في نص اسطنبول

  3. ليش رئيسك الخسيسي ايطول لما ايكون زي قندرة اردوغان روحي يا خرفانه اقري الدرس أمنيح قبل ما تتفوهي بالجهل من تمك الأعوج وشوفي حال تركيا وين صار بزمن اردوغان وقارني بحالكم في زمن الخسيسي وبعدين شوجاب الثرى على الثريا يا صعلوكه.

  4. المذيعة بالزور تريدها منها تمجد ب السيسي
    وتهاجم اردوغان و تميم ههههه
    والمسكينة على مشارف ال 80
    على قولة المثل العراقي نايمة و رجليها ب الشمس ?

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *