وجهت الفنانة المصرية “شريهان” الشكر لكل من السعودية، الإمارات، والبحرين، على قرارهم بسحب سفرائها من قطر، اعتراضًا على تدخلها المستمر في شئون البلد.

شريهان” قالت على صفحتها الشخصية بموقع “تويتر”: “مصـر تقود ولا تُقاد، والشأن المصري خط أحمـر، شـكرًا دول مجـلس التـعاون الخليـجي حـكامًا وحكـومةً وشـعبًا.. مصــر إرادة الشعـب المـصري”.sherihan-شريهان-620x330

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫8 تعليقات

  1. الغباء عند هالمشخصاتية ما شقته عند حدا …عم تشكريهم على شوة يا غبية على دورهم بخراب مصر
    بس حلوة النكتة مصر تقود ولا تقاد ….هالحكي كان زمان ياماما …. بأيام السيسي مصر تقاد ليش مو شايفة كم خيط مربوط فيه السيسي من دول الخليج وامريكا عم يسيروا فيه امور مصر …يا غبية الإمارات حاطة بمصر مسؤول حكومي دائم يعني مفوض سامي لمراقبة الأموال اللي عم تدفعها وكيفية صرفها غير طلبها لإقامة قواعد لها في مصر .ولسه فيه ناس متلك مغيبيين بيقولوا مصر تقود …يقودوكم على جهنم انتي والسيسي سوا !

  2. محترمة وشكرا لدول الخليج وفعلا مصر بالسيسي رجعت رافعه رأسها تسلم لمصر يا زعيم وربنا يبعد عنك ولاد الحرام

  3. قولينا يا نسنوسة مصر بالسيسي رجعت رافعه راسها يعني بالأخترعات صبع الكفته ولا بجاكيط اللي هداه بوتين بروسيا كان مثل المدلول ولا بقتل الأبرياء في رابعه ونهضه بهذه المصائب كلها ورافع راسكم يقطع نفخكم اللي توقف وما بقاش يعرف من الصح والغلط البياده عملة عميلها فيكم إما شريهان ربنا ياخدك انت و المسين سيسي في يوم واحد….

  4. اللي فيك يكفيك
    الله يسترنا من أمثالكم و يبعد علينا بلاكم

  5. صح ياsamia أنا مش فاهمة إيه دخل الفنانين في السياسة إبقه دورولكم على رقاصة تحكمكم بدل الشحططة ديه ههههههه….

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *