اعتذرت الممثلة المصرية الشابة ناهد السباعي عن الفستان الذي ظهرت به بظهر مكشوف في حفل إطلاق شبكة أوربت شوتايم قناتها الجديدة “OSN يا هلا سينما”.

وقالت ناهد السباعي وخلال اتصال هاتفي أجراه برنامج ET بالعربي :” أنا بعتذر جدا عن اللي حصل امبارح الفستان فك مني وأنا مكنتش واخدة بالي إن الفستان اتفك وأكيد أنا لو كنت واخدة بالي مكنتش أحب أن دا يبان لأن أنا بحس أن دا أنا، ومكنتش هعمل كدا في نفسي”

وتابعت “من ناحية أن الفستان ضهره عريان فأنا بعتذر، أنا آسفة مرة كمان وبعتذر لكل الناس”.

وارتدت ناهد السباعي لهذه المناسبة فستانا أسود عاري الظهر تحدت به برودة الطقس في هذا التوقيت بمصر، ربما في محاولة منها لاستعراض “التاتو” الذي رسمته على أسفل ظهرها.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫13 تعليق

  1. بدون اعتذار واضح انك صادقة ولكن طيلة تلك الليلة أو لم تنتبهي أو ينبهك احدهم والأغرب انك لم تشعري ببرودة الطقس وكنت تتعمدين اظهار “التاتو” للمصورين اسفل الظهر

  2. عذر تافه زيك هو لو الفستان مقفول وفك منك من غير ماتعرفي زي ما بتقولي طب بتقولي للمصورين يصوروا التاتو ليه يا كذابة

  3. العذر أقبح من الذنب يعني انت اذا عملتي هيك وبأرادتك ليش اتراجعتي وافتعلتي العذر حبيبتي ما في داعي للتبرير ما انتوا معروف عنكم السفاله والرخص وقلة الأدب ..

  4. اتفك وما اخدتي بالك .!
    .ليش يا ضنايا كنتي مدبستيه بدبابيس وانفك من الحركة ولا المفروض مخيط ….ولا لافة القماش على جسمك بدون خياطة ؟؟
    طيب انفك وما انتبهتي ما حسيتي بالهوا وهو عم يسفئك سفئ على ظهرك المقرف المكشوف …ياريتك كنتي سديتي بوزك كان احسن من هالتبرير السخيف متلك ..تحياتي للعزيزة ايمي وامونة وبلو مو مبينيين

  5. في رأيي هاي حرية شخصية الي بدو يلبس ضهر مفتوح ضهر مسكر في الشتا في الصيف ما حدا الو حق يدخل وهيي مو لازم تعتذر لحدا لأنو هاد خيارها وما حد لازم يحاكم التاني كل واحد يهتم في شؤونه وبس …….

      1. يا اخت نيفين مع احترامي لشخصك الكريم فيه فرق بينكو ومحدش حيتلخبط لانها كتبت الاسم بالانجليزي اكيد مش تقصد حاجة
        اصلها اسمها نيفين علي اسمك وهي مشكورة دخلت كتبته بالانجليزي عشان محدش يتلخبط

  6. لما تكوني مش قد لبس فستان بالشكل ده بلاش التقليد انتي جسمك مش بيليق عليه وكمان من ايمتي احنا ممكن نُبتذل للدرجه دي هو الفستان شكله كله مش حلو وعشان تعرفي تلبسي اللي يليق بيك والتاتو انت عايزاه يتصور ازاي بتقولي الفستان اتفك انال كان حيبان التاتو ازاي لو مش مقصوده الفتحه هو في مشكله في البطانه هي دي قلة الخبره وحب الظهور بشكل ملفت باي تمن بطبجيخ فستانك تمثيلك احلي احترمي المهنه وبلاش ابتذال وتعري بلا معني ولا مضمون وبعدين لما تحبي تتلبسي عريان دوري علي اللي يليق بجسمك وتفاصيله

  7. هذي أكيد مجنونه فأكره حالها حلوه مره قالت في ممثل امريكي تغزل فيها هي مش عرفه في أمريكا يتغزلون قي الكلاب و القطط،وحشه آوي .

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *