تحدثت العارضة السورية نيكول سعفان عن شخصية حبيبها المخرج والمنتج طارق العريان، في اول ظهور اعلامي لها، كاشفة عن جوانب لا يعرفها الجمهور عنه.

وقالت نيكول سعفان في لقاء مع et بالعربي إن طارق العريان شخص مختلف تماما في المنزل عن الشخصية التي يكون عليها وقت العمل وأضافت: “شخصيته في البيت مختلفة مش لازم كل حاجة تبقى على أكمل وجه وكل التفاصيل تكون مظبوطة، أكتر حاجة مهمة عنده الدنيا تكون هادية عاوز ينبسط، لكن في الشغل دقيق جدا شخص رسمي أكتر ودا من أسباب نجاحه”.

وعن أكثر ما تتمناه لطارق العريان خلال الفترة المقبلة قالت نيكول سعفان: “أتمنى أنه يعمل فيلم في هوليوود، فيلم يوصل للعالم كله عشان كل الناس تستمتع بأفلامه، هو بالنسبة ليا شخص مبدع جدا”.

✨ نيكول سعفان بأول ظهور إعلامي بعد 4 سنين على علاقة الحب مع طارق العريان

أما أكثر عمل تحبه لطارق العريان قالت: “أكتر فيلم حبيته كان أسوار القمر لأنه عميق جدا، وبحب الخلية وولاد رزق ومتحمسة جدا لفيلم ولاد رزق 3”.

وقد اثار ظهور نيكول سعفان لاول مرة وحديثها عن شخصية طارق العريان الكثير من ردود الفعل وخاصة من جمهور اصالة طليفة طارق العريان.

وجاء في التعليقات “يعني من اربع سنين وطارق يخون اصاله بلسر وهيا متعرف هيا مصارلها سنتين عارفه ؟؟ معقوله ليش مطاقت اصاله بلبدايه وبعدين تروح تحب شنو هل امراض انت متحب اصاله ليش تبقئ وياها وبعدين تخونها” و “

مجرد عشيقه 🐍🐍🐍 تخرب بيوت ناس صح طارق كمان مذنب هي فرحنا بكونها عشيقه 😂😂“.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫3 تعليقات

  1. ( فؤاد الغيم )
    مَنْ دَلَّلَكْ؟
    ‏وَأَحَاطَ عُمْرِكَ بالوُرُودِ وَجَمَّلَكْ؟
    ‏وَحَبَاكَ حِسَّاً فَاتِنًا ..
    ‏مَنْ كَمَّلَكْ؟
    ‏فَمَلَكْتَ قَلْبَ المُسْتَهَامِ لِيَسْأَلكْ
    ‏هَلْ أَنْتَ شَمْسٌ بَيْنَنَا تَرَكَتْ مَدَاراتِ الفَلَكْ؟
    ‏أمْ أنْتَ بالدُّنْيَا مَلَكْ!

  2. عماله تتكلمي انجليزي وعامله روحك كول . ليه هو البابا او الماما من بلاد الفرنجه يا روح امك ؟
    بتقولي طارق في البيت مختلف معني ذلك انك عايشه معه بدون زواج . عشيقه بالاجر يعني . بيصرف عليكي يعني . زباله زباله زباله .
    بكره يقلبك زي ما قلب اصاله

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *