تواصل الإعلامية المصرية ياسمين عز، إثارة الجدل بنصائحها الغريبة للسيدات المتزوجات والمخطوبات حول كيفية التعامل مع الزوج والخطيب.

وقالت «عز» خلال برنامجها كلام الناس والمذاع عبر قناة ام بي سي مصر: “مينفعش تكلمي جوزك فرعونك في التليفون وانتي حافية لازم تكلميه وحاجة في رجلك عشان لو كلمتي جوزك وانتي حافية الكلام هيطلع من رجلك لكن لو انتي لابسة حاجة في رجلك الكلام هيطلع من قلبك”.

ياسمين عز: ماينفعش تكلمي جوزك في التليفون وانتي حافية عشان الكلام ميطلعش من رجلك !!

وتابعت “ولو لابسة بيجامة الكلام يطلع من البيجامة ولو لابسة جلابية الكلام يطلع من الجلابية ولو لابسة فستان الكلام يطلع من الفستان”.

أما عن المخطوبين فقالت لهم: كل يوم قبل ما تكلمي خطيبك تلبسي لبس خروج ودبلتك وجزمتك أم كعب لأنه أهم من صحبتك إلى بتلبسيلها أحلى لبس ولازم حاجة تخشخش في ايدك أنوثة عالية وتشمري كمك.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫25 تعليق

  1. طيب واذا كانت الولية بالسرير هههههههه وتريد تتصل بزوجها ساعة اربعة الصبح مشتاقة له وهو بعيد ههههههههه تدخل الحذاء معاها بالفراش والا شلون ؟؟؟

  2. هذه الوليه رفعت لي السكر هي عايشه فين واحد يفطر فول وطعميه وفحل بصل ونازل يكلم نفسه من كثرة الضعط وغلاء المعيشه والاخرى تحلم في عالم الخيال يا وليه انت في مصر مش باريس ياناس حدا يخبطها على راسها ويخلصنا منها

  3. هولازم حاجة تخشخش في ايدك أنوثة عالية وتشمري كمك..
    //////(
    ههههههه هههههههه كل واحد يخلي باله على خشاخيشه
    ياسمين الهبلة اتخشخشت خالص

  4. وقالت «عز» خلال برنامجها كلام الناس والمذاع عبر قناة ام بي سي مصر: “مينفعش تكلمي جوزك فرعونك في التليفون وانتي حافية لازم تكلميه وحاجة في رجلك عشان لو كلمتي جوزك وانتي حافية الكلام هيطلع من رجلك لكن لو انتي لابسة حاجة في رجلك الكلام هيطلع من قلبك”.
    “””””””””””””””””””””””

    ههههههههههه انا توقعت تقول الكلام يطلع من الشبشب أو الجزمة???
    يخرب بيتها وبيت القناة الي مشغلة هالمجنونه
    يا عمي دخيل الله جوزوها و ريحونا منها ومن
    جنونها !!
    عنجد شو هالانحطاط الاعلامي و هالتفاهة!
    عيب هالمسخرة و احتقار العقول ولوووو

  5. ما ينفعش تتكلمي على الهواء يا ياسمين، لأنك من النوع اللذي يسكت دهرا و ينطق كفرا، العيب مش عليكي، العيب علي بينقص من قدر المشاهدين بسماحه لك بالظهور على الشاشة رغم أنك دون المستوى.

  6. دي عاملينها مسخرة عالفيس ياسمين العبيطه ام خشاشخيشو هههههه
    اهو اللي زيها هما اللي ادو فرصة لاشباه الرجال يعملو ذكور على الستات و يدمروهم

  7. حسب راي ان كلامها سياسه فقط لالهاء الناس واشغالهم بالتفاهات عن الوضع الماساوي الذي يعيشه الناس

    1. يا بنتي دي حاجه معروفه من زمان بيجيبو عروسه هبلة و يلمعوها و يلبسوها عريان و يحفظوها كلمتين هايفين و يطلعوها للناس عشان تطلع ترند و يضيع الغلبان وسط الدوشة دي.

  8. يسعد صباحك ومساءك عساك بخير لما زوجي يروح لشغله ادخل اتسلى شويه في نورت لحد ما يجي موعد شغلي ليس عندي طاقه للعك والمجادله احاول اخد الامور تسليه فقط لا تهتمي بما يقوله الاخرون

      1. مساء الخير شيعيه و هند
        شيعيه هند عندها حق ردي بمزاجك على الحشريين وبلاش تديهم فرصه يشوههو يومك هما هدفهم يزعجوكي و يعملو مشايخ و دراويش على سيرتك
        يلا ربك كريم و بيتفضحو بالدور

          1. احلى مساء عليكي حببتي.
            كل سنه وانتى طيبه و سعيده مع اهلك واحبابك.

  9. كتبَ امير المؤمنين عمرُ بنُ الخطابِ إلىٰ أبي موسىٰ الأشعريّ -رضيَ اللهُ عنهُ-: ” أمَّا بعدُ فتَفقَّهوا في السُّنةَ، وتفقَّهوا في العربيةِ، وأعرِبُوا القرآنَ فإنهُ عَربيّ”

    – مُصنَّفُ ابنُ أبِي شَيبة –

  10. الهي يبعت لياسمين عز واحد زي جلمبو !!!
    قولو امين ١
    (مريم الأصلية)

      1. وانا هقول امين يا رب العالمين.
        اهو اللي زي ياسمين عز يلزمهم واحد فاضي عشان يشغلها وتشغله والبشرية ترتاح.
        صباح الخير شيعيه يا مجنناهم ??

  11. لو الله بعث لها واحد مثل جلمبو كان زمانها تصيح دكتوري دكتوري ههههههه او كتبت رسالة انتحار ، وتلاقي ام جميل تسمي نفسها مريوم ههههههه انا اريد كمان ههههههههه

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *