قام توفيق عكاشة بالتعدي اللفظي على اللاعب المصري محمد أبو تريكة صانع ألعاب الأهلي والمنتخب الأول وقام بسبه بأمه على الهواء.

وقال عكاشة بأن أبو تريكة قام بتمويل الأخوان المسلمين من أجل شراء السلاح لقتل ضباط الجيش والشرطة بالإضاف إلي رجال القضاء.

وتابع :”الجميع يعلم أفعال وعندما تم اقتحام مقر الأخوان في المقطم انكشفت ألاعيبك القذرة والأموال التي تقوم لدفها وسوف تدخل السجن بكل تأكيد.”

وأضاف :”ما لم تدخل السجن سوف أترشح لانتخابات النادي الأهلي حتى أقوم بطردك وأنا أعلم جيدا أنني جميع أعضاء النادي يحبونني وسينتخبوني.”

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫6 تعليقات

  1. والله ما في زبالة غيرك مع انه لا اعرف ابو تريكة لاكن هدا الاسلوب لايخرج الا من واحد زبالة يا زبالة المجتمع المصري المجتمع الشريف

  2. اعلام ابليس…زباااااااااااااااااااااااااااله
    لا تأسفن على غدر الزمان لطالما
    رقصت على جثث الأسود كلابا
    لا تحسبن برقصها تعلو على أسيادها
    تبقى الأسود أسودا والكلااااااااااااااااااااااب كلااااااااااااااااااااااااب

  3. الى محامى مصر الشرفاء الى الاحرار

    فيه اكتر من 250 بنت معتقلين من بعد احداث رمسيس تم اعتقالهم من مسجد التوحيد و ابو بكر الصديق من دايره قسم الظاهر موجودين دلوقتي في معسكر الامن المركزي في السلام .. البنات هايتم محاكمتهم عسكري و مفيش محامي عايز يترافع عنهم .. مفيش غير محامي واحد بس اسمه احمد جمعه كان جاي يترافع عن 4 بنات و اتفاجيء ان عدد ال 250 بنت كلهم مالهمش محاميين لمجرد انهم مؤيدين لمرسي و الاخوان .. البنات في منهم بنات قاصرات ” تحت السن القانوني ” منهم سندس 14 سنه و معمول ليها تهمة حيازة سلاح ناري و التهمه دي اقل حاجه بتواجهها ال 250 بنت .. البنات هايتم عرضهم النهارده على النيابه العسكريه بمعسكر امن السلام الساعه 6 و مفيش محاميين … البنات موجودين في معسكر امن مركزي , عارف يعني ايه ؟ توقع تعذيب – هتك عرض – كشوف عذريه حتى لو البنات اخوان اعتبرهم اخواتك و خاف عليهم .

    لو مش هتقدر تساعد انشر ممكن حد من المحامين الشرفاء يروح يلحقهم او حد كبير يقدر يتدخل

  4. ما فيه حدا زبالة وابن زبالة غيرك يا عكاشة السافل يا قليل الادب والاخلاق يا تربية ابليس
    روح ان شالله ينشروا صورك وانت مقتول متل هالصور اللي نشرتها ويضيع غريمك يا واطي

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *