>

نشرت الفنانة المصرية ” فيفي عبده ” مقطع فيديو عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات ” إنستجرام ” وجهت من خلاله مجموعة من النصائح إلى جمهورها .

ظهرت فيفي عبده في الفيديو وهي جالسة على شاطئ البحر وقالت : ” اللي بيحب السعادة هتجيه واللي بيكره السعادة هتبعد عنه .. حبوا نفسكوا لأن العمر مرة واحدة في الحياة ولو عايزين تتلاشوا الكورونا حطوا الكمامة ” .

وتابعت في تعليقها عليه : ” الناس بتحب الطيب بس مبتدلوش حقه وبيكرهوا الوحش بس بيعملوله ألف حساب .. عجبى على ده زمن بس بحبكم ” .




شارك برأيك

تعليقان

  1. فعلا على زمن انتي من تحكمين فيه ، يقال كانت راقصة تشتغل في نادي او ملهى تابع لوزارة السياحة والآثار. في العراق ، وكان هناك رجل امن محترم وكله رجولة ، في احد الأيام طرد فنانة سكرت الى حد الثمالة ، فاتصلت بمعارفها فنقلته الى منطقة نائية في الصحراء ، لكن الرقاصة زعلت عليه وقالت انا أرجعه خلال ٢٤ ساعة ، وفعلا صدر امر ارجاعه خلال ساعات !! فذهب لوكيل الوزارة وقدم استقالته من الخدمة والسفر خارج البلاد !! فسأله لماذا تستقيل ؟ قال له بالحرف الواحد : بلد تديره رقاصة حتى لو كان لصالحي لا يستحق ان أبقى فيه !!! خمسة مواه للرجولة وليس لفيفي عبدو .

  2. عاشر من الناس كبار العقول
    وجانب الجهال اهل الفضول
    واشرب نقيع السم من عاقل
    واسكب على الارض دواء الجهول .
    عجبى ، قال بتدينا نصايح …

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *