ردت ريم طارق زوجة المطرب حسن شاكوش على الانتقادات التي تعرضت لها والجدل الذي أثير بعد تداول لقطة سجودها أثناء دخولها قاعة حفل زفافها الذي أقيم مساء يوم الجمعة الماضية تعبيرا عن سعادتها بزواجها من “شاكوش” .

قالت ريم طارق في مقابلة لبرنامج “ET بالعربي” في تعليقها على الاتهامات التي وجهت لها بالبحث عن التريند: “دي حاجة بعيدة عن السوشيال ميديا .. مفيش حد هيضحك على ربنا” .

وعلق حسن شاكوش قائلا: “هي الحمد لله مبتسيبش فرض”، لتتابع زوجته: “ده عوض ربنا وأنا كنت واخدة عهد على نفسي إن أنا لما ادخل الفيرست لوك لازم أسجد وأشكر ربنا إن هو عوضني” .

أضافت متحدثة عن زوجها حسن شاكوش وقصة تعارفهما: “حسن أحسن واحد في الدنيا في عيوني .. احنا جيران من واحنا أطفال، بعد كده مشيت من المنطقة وهو كمان مشي ومشفتوش من 10 سنين وسأل عليا وقال أنا عايز اتجوزها” .

واصلت: “أنا حاسة إن عندي حاجة كبيرة أوي مش حسن شاكوش اللي بتبصوله إن هو مطرب، أنا بالنسبالي حسن حاجة كبيرة أوي، لعيب كورة وأشيك واحد في المنطقة وعسول وكاريزما، كان بالنسبالي رهبة” .

ومن جانبه تحدث حسن شاكوش عن زوجته فقال: “طلبت إيديها من 3 سنين بس هي كانت مخطوبة وبعد كده ربنا كرم والحمد لله كانت من نصيبي وبقت معايا” .

وأشار “شاكوش” إلى أنه كان قد اتفق مع زوجته ريم طارق على إغلاق حساباتها على السوشيال ميديا نظرا لما قد تقابله بعد ارتباطها به من مضايقات، وقالت زوجته في تعليقها على ذلك: “أنا واثقة فيه ثقة عمياء وهو لو عايز يعمل حاجة مكنش اتجوزني” .

شارك برأيك

‫3 تعليقات

  1. يعني لو كانت شالحة ومطلعة سيقانها وقعدت ترقص ما كان احد حكى عليها ، يا ريت ان تصبح عادة في كل الزواجات والاعراس ، فاصلا من السنة انه قبل ما يدخل العريس بعروسته يصلي ركعتين ويامرها بفعل الامر نفسه ويسأل الله ان يرزقه ودها ورضاها ويجمع بينهما باحسن اجتماع وانس ائتلاف ، فانه سبحانه يحب الحلال ويكره الحرام . والدعاء موجود في سنن الزواج ليراجعه بالنص من يريد .

  2. فستانها أصلاً عاري !! كل صدرها بره هذا عادي
    على ما يبدو عند البعض ! لانها تصرفت بتفاهه
    شفعت لها التفاهة !!؟؟
    ازدواجية كريهة سبحان الله !

  3. لكن المضحك تقول انها هي و شاكوش جيران !
    يخيبها ابن شاكوش من سنها !!!
    معناها شاكوش كان يلعب مع أبوها في الحارة
    هههههههه هالاشكال المهم الفلوس !
    مش مهم حتى لو من سن أبوها و ابنه شاب من سنها ! حسب تفكيرها !
    أكبر غلطة ان البنت تتزوج واحد عجوز مخرفن وهي عارفه سنه !
    لكن اذا كان كذاب دجال و اخفى سنه و كان مزور
    هذا وضع مختلف .

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *