كشفت الممثلة السورية ” سارة نخلة ” عن حقيقة إجرائها لعملية تجميل في وجهها بعد دخولها إلى مجال التمثيل في ردها على سؤال أحد المتابعين لها .

فجاء في السؤال الذي تلقته سارة نخلة من خلال خاصية الاستوري عبر حسابها على إنستجرام : ” عملتي عملية تجميل في وشك لما مثلتي ” .

لترد سارة نخلة على ذلك قائلة : ” ما بحبش الناس اللي بتفتي وتقول أي هبد وخلاص .. عملية يعني غرفة عمليات، العملية اللي ممكن أعملها في وشي يعني غير مناخيري اللي أنا عملاها اصلا من وأنا عندي 18 سنة ” .

وتابعت : ” إيه هي بقى العملية، زرع عين؟، استئصال لسان؟، تصغير ودن؟، .. الكلام ده أي هبد وخلاص .. الفيلر والحقن والبوتوكس مش عملية دي رتوش بسيطة لتحسين الشكل العام والحفاظ على الشكل ” .

وأضافت سارة نخلة : ” أي بنت في الدنيا بتحتاج التعديلات دي بس في بنات بتعمل ومش بتقول وفي بنات صريحة زيي ولا يفرقلها اصلا الحاجات التافهة دي .. والفرق بيني وبين أي بنت مش عاملة حاجة إن هي نفسها تعمل وعندها إما مشكلة خوف أو مشكلة فلوس مش أكتر ” .

شارك برأيك

‫3 تعليقات

  1. ههههههههههههه
    بتقول : أنا عملاها اصلا من وأنا عندي 18 سنة ” .
    وتابعت : ” إيه هي بقى العملية، زرع عين؟، استئصال لسان؟، تصغير ودن؟، .. الكلام ده أي هبد وخلاص .. الفيلر والحقن والبوتوكس مش عملية دي رتوش بسيطة لتحسين الشكل العام والحفاظ على الشكل ” .وأضافت سارة نخلة : ” أي بنت في الدنيا بتحتاج التعديلات دي بس في بنات بتعمل ومش بتقول وفي بنات صريحة زيي ولا يفرقلها اصلا الحاجات التافهة دي .. والفرق بيني وبين أي بنت مش عاملة حاجة إن هي نفسها تعمل وعندها إما مشكلة خوف أو مشكلة فلوس مش أكتر ” .
    ههههههههههههههه الواحد حتى صار ما يعرف زوجته من النفخ والشد والبوتاكس والبوتاسيوم وثاني أوكسيد المغنيز هههههههههههههه الي يحطوه هههههههههههه والمشايخ ساكتين حتى بعض المنقبات صاروا يعملوها هههههههههههه والعريس يطفش ليلة الدخلة إذا لم تكون العروس من اعماق بادية السماوة هناك فقط لا يوجد عيادات تجميل هههههههههههه

  2. يعني عم تحملينا منيّة لأنك مو عاملة تجميل مثلاً؟! طيب شو؟ نحطلك نجمة ع جبينك يا بطلة!
    ولي شو بنفر من يلي بياصنعوا لجهات تانية! يا انضربي احكي سوري على طبيعتك يا أما لا تقدمي حالك على إنك سورية

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.