>

قالت الممثلة الشابة مي عز الدين إن مشاركتها للفنان تامر حسني في أفلام سينمائية، ومساندتها له في مشواره الغنائي، لا يعني بالضرورة أنها لا تحب النجم الكبير عمرو دياب.

مي قالت: “البعض نسب لي تصريحات بشأن عمرو دياب، ربطوا بها علاقتي القوية بتامر حسني، وما نشر على لساني غير صحيح على الإطلاق”.
وتابعت: “بالفعل أساند تامر حسني وأشجعه في خطواته الفنية، وإلا لم أكن لأعمل معه، ولكن ليس معنى هذا أنني لا أحب دياب، أنا وتامر نحب عمرو دياب، وفي حوارتنا دائما ما نذكره، ودائما تامر يقول لي أن دياب هو مثله الأعلى، وأنه كان يحرص على التواجد بحفلاته في صغره”.

وظهر أسمي عمرو دياب وتامر حسني بالصحف لفترة ليست بالقليلة، بعد تصريحات متباينة من جانب حسني في وسائل الإعلام بشأن النجم الكبير.
وشاركت مي عز الدين تامر حسني بطولة الجزء الأول من فيلم “عمرو وسلمى”، كما تشاركه في الجزء الثاني الذي يتم تصويره حاليا ومن المقرر عرضه موسم الصيف المقبل.

شارك برأيك

‫11 تعليق

  1. تامر انت احسن انسان فى الدنيا بحبك مووووووووووووووت وعمرو انسان كويس جدا وبحبك

  2. على فكره ياجماعه تامر حسنى ده مش كويس ولا محترم
    ومى كانت كويسه بس بقة سافله ومش محترمه واللى خلاها كده تامر
    ببصاته ليها وحركاته السافله دى ومى ربنا معاها بئه وعلى الله تحافظ على زيدان لانه انسان محترم وعائله كويسه
    سلام

  3. انا هبعة كلمتين مش اكتر انا بقول محمد زيدان خصارة فيها بجد وانا مش عارف ازاى زيدان يرتبط بإنسانة زى دى

  4. صورة كوييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييسة
    بس……………تيت تيت تيت …..الخط قطع

  5. يا جماعة انتوا الكلام دة التى بتقولوا عنى و عن مى عز الدين خلط لانوا انا عمرى ما حبيت مى عز الدين ابدا كل العلاقة التى بينى و بينها تمثيل فى تمثيل لانوا انا من الاساس ما حبيت انى امثل مع مى عز الدين انا مش عشان مثلت معاها تقولولى انى بحبها لا ابدا انا بحب بنت رقيقة و امورة و حلوة اوى و مستعد اعيش معاها العمر كله انا عمرى ما حبيت مى عز الدين و لا عشان انا فى الفلم لما تجوزتها شلحت بنطلونى و قعد فى البكسر معاها لا دة مش عيب بس الى بقول عليا انا سافل و مش محترم دة خلط وانا بنفسى دخلت على المنتدى دة عشان اكتب ليكوا التعليق دة و عفكرة احنا حنعمل فلم جيد و حلو اوى حيعجبكم بس مش حقول الى بقول انا بحب مى عز الدين ببقى واحد كداب ماشى باى

  6. اه نيت اقول كلمتين لمى عز الدين انا مش عشان بمثل معاها خلاص صرت بحبها لا دة كلوا تمثيل انا مبحبش مى عز الدين انا فى وحدة فلسطينية امورة حلوة بحبها وياريد الكلام دة يوصل ليها و انا كمان بنفسى حقلها

  7. تامر حسني مغني يعني ممكن يكون حلو بس الجمهور بيديلوا اكتر من حقه يستحق نجم الجير انما علي مي عز الدين فهي تعشق تمثل مع الهضبة ولكن مش مبينة عارفة ان الهضبة ميستنضفهاش لانه احلي مطرب عالميا واكثر جمهور يعشق الميجا ستار عمرو دياب ومينفعش يقارنوا تامر بالهضبة دياب

  8. لا ابدا مش ضده لكن ساعات بيصدر حاجات مش كويسه موجهه للهضبه طبعا مش هتأثر لان ده اسطوره لكن ممكن تضايقنا كعشاقه ومنحبش نسمع عليه حاجه تعيبه هي دي الفكره وشكرا لمرورك يا باشا…

  9. قالت الممثلة الشابة مي عز الدين إن مشاركتها للفنان تامر حسني في أفلام سينمائية، ومساندتها له في مشواره الغنائي، لا يعني بالضرورة أنها لا تحب النجم الكبير عمرو دياب.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *