ألقت مباحث العجوزة  في مصر القبض على صاحب شركة إنتاج فني وسينمائي بعد تداول أفلام مصوره له مع بعض الفنانات المعروفات من اللبنانيات والمصريات على شبكة الانترنت أثناء ممارسة الجنس معهن.

حيث كشفت تحقيقات شرطة قسم العجوزة عن ان المنتج الذى انتج عدد من الافلام السينمائية فى السنوات الاخيرة اقام علاقات عاطفيه وجنسية مع بعض بطلات افلامه وتصوير هذه العلاقات في

أفلام فاضحة والاحتفاظ بها في مكتبه وابتزاز الفنانات من خلالها لإجبارهن على عدم العمل مع شركات فنية أخرى ,فضلا عن التلويح بفضحهن لضمان استمرار علاقته الفاضحة بهن.

وقد ضبطت مباحث العجوز نحو 35 فيلما اباحيا للمنتج السينمائي تتضمن علاقته الجنسية مع العديد من هؤلاء الفنانات وبينهن لبنانيات ومصريات وروسيات.
وقد تم أحالت الواقعة إلى النيابة التي تباشر التحقيق.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫35 تعليق

  1. دول كانوا بس بيعملوا بروفات عشان الفيلم الجديد لأن الفن رسالة هادفة يوصل للمجتمع قيم و مبادئ و يعالج المشاكل و القضايا الشائكة.

  2. ■مــريــم في أيلول 23rd, 2011 | دول كانوا بس بيعملوا بروفات عشان الفيلم الجديد لأن الفن رسالة هادفة يوصل للمجتمع قيم و مبادئ و يعالج المشاكل و القضايا الشائكة.
    mariam
    qahqahqah
    ta3liqeq mufid li alfananat

  3. جاكم القرف منك ليهم .. هل يوم انا كريمه جدا اوزع قرف
    ماشافوهم وهم يسرقو … شافوهم وهم يبتزو … قال رساله هادفه

  4. بلال مش هو دة كلام الفنانين من قديم الزمان؟ خلاص يعني المجهود دة كلو عشان مين؟ دة عشان يعالجونا و يعالجون مشاكلنا و همومنا يبقى مشكورين على المجهود اللي بذلوه في البروفات.

  5. الآن فهمت كلام منتج لما قال فن رسالة حتى لو صرفت من جيبك . المهم توصل رسالة

  6. مايسترو انت شخص واحد maghrebi bi maghreb
    ما عارف تلعبا صح مكشوف
    اي حدا بيعمل كليك ع اسمك ببين والاسلوب واضح

  7. ■مــريــم في أيلول 23rd, 2011 | بلال مش هو دة كلام الفنانين من قديم الزمان؟ خلاص يعني المجهود دة كلو عشان مين؟ دة عشان يعالجونا و يعالجون مشاكلنا و همومنا يبقى مشكورين على المجهود اللي بذلوه في البروفات.
    mariam
    ma huneh qlubon a3leina minshan yi 3aljuna min amradna al nafsiyeh
    Allah la yi3tihon 3afiyeh

  8. NADA LEBANON
    يا استاذة يا فاهمة
    انا جزائري اب عن جد
    افتخر بجزائريتي كل يوم ولست قليل الاصل لادعي اني مغربي
    ثم اني لا املك من الوقت الذي تملكيه انت لالعب معكم الغميضة “استغماية”
    انا اتكلم دايما بنفس الاسم
    مايستروا
    وبلاش تشوفي روحك المحقق كونان على حسابي وتوزعي تهم ع الماشي
    اوكي

  9. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هذا حين يسيطر على السينما جزارين و عجلاتيه و مكوجيه و سمكريه ….

  10. ده مش حاجة غريبة كلهم كده بس المنتج ده غلط لما صورهم عسان كدا انكسف و قبضو عليه انما في عالم الفن كلو بيمارس مع كلو وانت وشطارتك هو انتو فاكرين اي.هم لما يروحو اماكن التصوير ويضلو هناك اسابيع وشهور حيعملو اي كل يوم بعد التصوير وبعدين اصلا الفنانين دول ناس متحررين

  11. ■مــريــم في أيلول 23rd, 2011 | دول كانوا بس بيعملوا بروفات عشان الفيلم الجديد لأن الفن رسالة هادفة يوصل للمجتمع قيم و مبادئ و يعالج المشاكل و القضايا الشائكة.
    ………………………………………………….
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  12. ما بتسمعو اني الفنانات بقولو قدمة تضحية كبيرة حتى وصلت ومو بساهل الوصول الى القمة هاد هو الثمن حتى ما نظلمهم اغلبهم دفعو هل فاتورة هادى وبموافقتهم بدهم يكونو نجمات هههه

  13. فـرقـعـــة وكـــــلام فاضـــــى ، يالله خلى العـالم اللى زيـّـــــكوا تتـســلى

  14. دول كانوا بس بيعملوا بروفات عشان الفيلم الجديد لأن الفن رسالة هادفة يوصل للمجتمع قيم و مبادئ و يعالج المشاكل و القضايا الشائكة.
    hhhhhhhhhh wa3ra 3andak hadi dahaktini

  15. دول كانوا بس بيعملوا بروفات عشان الفيلم الجديد لأن الفن رسالة هادفة يوصل للمجتمع قيم و مبادئ و يعالج المشاكل و القضايا الشائكة.
    copy

  16. والله دى اخر مسخرة ملهيين فى دنيتهم مش بيفكروا فى عذاب ربنا والاخرة همهم المتعة ولم الفلوس

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *