مرسلة من صديقة الموقع Rehab Tarek

حب العرب لمصر مع المعلق الليبى حازم الكاديكى و التونسى عصام و الشوالى و غناء الإماراتى حسين الجسمى

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫290 تعليق

  1. algerian
    المباراة هتكون الساعة 11:30 بتوقيت نيويورك ان شاء الله

  2. يا كوكى انت انسانة محترمة جدا و كنتى مترديش على المنافق ده خالص

  3. حبيبتي ونور عينيا فاتيما أنا هنا بس أصلي مش سريعة بالكتابة أوي بتاخد معايا وقت عشان بدخل غوغل أكتب وأعمل copy وأرجع أعمل paste لسه متعودتش أوي يعني عالحاجة دي معلش أنا آسفة

  4. مع السلامه جميعا ويارب تنتهي المباره علي خير
    فاتيما ادا انت ما عملتيش مشاكال يعني حا تمشي الامور تمام

  5. السلام عليكم جميعا
    ايه فاتيما مالك على 180 انهارده انا اول مره اشوفك عصبيه لدرجه انى فكرت ان حد منتحل شخصيتك انت دايما تعليقاتك متوازنه بس انهارده طلعت منك اوت!!!!!!!!!!
    يوسف شكرا على الفديو الرائع وشكرا لكل اللى بيحبونا

  6. هههههههههههههههههههه اوك ايوب، مع السلامة.
    يعنى انا دلوقتى سبب المشاكل، ماشى ايووووووووووووووب.
    طب تحيا برشلونة برشلونة وبس والباقى خس هههههههههههههههههههههه

  7. كان بودي اني اقول ربي يوفق الفريقين وبما انه الرابح واحد يعني ربي يوفق الي يلعب احسن وتكون مباره هادئه
    مع السلامه جميعا

  8. ارجوك يا فاتيما الا سيره دول الي ما يتسموش برررررر
    الريال وبس والباقي سلاطه وخس هههههه

  9. اهلا تريبل، اخبارك ايه؟
    صحيح انا كنت عصبية النهارده، وده من اللى حصل النهارده وبيحصل كل يوم. لكن الحمد لله انا لم اهين اى شخص ولا اى بلد، وهذا هو الفرق.

  10. سلامتك يا نور القمر
    اسمك على اسم ابنى نور
    انتى عارفة ان اسم نور للذكر والانثى

  11. اهلا صاحبه محل الزهور وصلت مس الفل والقرنفل والياسمين والريحان الى اخر الزهور

  12. الحمدلله هما كويسين وبيسلموا عليكي كتير أوي حبيبتي الغالية koky adel أخبارك إيه؟ عارفة الي عمالين يتكلموا عن مصر الحبيبة وأهلها الطيبين بالكلام التافه ده صدقيني من الغيرة والحقد إللي مالي قلوبهم ربنا يسامحهم ويهديهم ،بس هييجي يوم ويصحوا من وهمهم ويعرفوا ويفهموا ده لو عايزين يفهموا طبعاً إنهم غلطانين وأنا بتمنى إنهم يصحوا قبل فوات الأوان. أختي رحاب طارق عايزة أقولك إن الشعب الفلسطيني وفلسطين كلها بتحبكم ومهما قالوا وعملوا مفيش إنسان هيقدر يغير أو يشوه صورة مصر الحبيبة بقلبنا على فكره أختي الصغيرة إسمها رحاب

  13. حبيبتي عزة المصرية صدقيني الكلام إللي بكتبوا طالع من جوا قلبي مش مجامله أنا حبي لمصر وأهلها الغاليين مالوش حدود بشكرك على كلامك الرقيق ده. أختي may ألف سلامة عليكي كمان مره

  14. الله على تعليقك الاولانىيا (نانا) يا بنت مصر والله انت خدتى الكلام من على لسان 80 مليون مصرى

  15. جيت متاخرة يا فاتن مع انى كان نفسى اكلمك والله والف سلامة عليكى يا حبيبة قلبى والله ولما نكون انشاء الله مع بعض على الموقع عايزة اديلك ايميلى انشاء الله علشان بفتقدك بجد لما بتقعدى فترة مش بتدخلى او مش بنتقابل على الموقع انا وانت ويارب تشوفى رسالتى

  16. الله عليكم رجاله من الالف للياء
    الله عليكى يا مصر يا ام الدنيا

  17. اعلنت الفنانة المغربية سميرة سعيد عن امنيتها الشديدة بفوز المنتخب المصري على نظيره الجزائري في المباراة التي ستجمع الفريقين في اطار مباريات الدور قبل النهائي للمونديال الافريقي المقام حاليا بانجولا.

    سميرة التي تعرضت لحملة هجوم ضارية من قبل المتعصبين الجزائريين في اعقاب تشجيعها لمصر خلال مباريات التأهل للمونديال واستنكارها للاعتداءات التي قام بها المشجعين الجزائريين بحق المصريين في ام درمان السودانية.

    الحملة الجزائرية وصلت الى درجة التهديد بالقتل والمطالبة بمنعها من دخول الجزائر وتمزيق بوستراتها وتحطيم البوماتها ووضعها في القائمة السوداء للفنانات اعداء الجزائر.

    سميرة اكدت عدم اهتمامها بتلك الاصوات النشاز التي هاجمتها بسبب موقفها الرياضي مؤكدة اعتزازها بتشجيع مصر في كافة المحافل الدولية لانها بلدها الثاني التي شهدت مولد نجوميتها واحتضانها لذا لا تهتم بردود الافعال التي حدثت وتصريحات بعض المتعصبين لان ما يهمها هو الجمهور المصري الذي تعشقه وتحبه ويبادله كذلك نفس الشعور.

    ووعدت سميرة عشاق المنتخب المصري باغنية وطنية في حال فوزه باللقب الافريقي للمرة الثالثة على التوالي والمشاركة في احتفالية النصر باذن الله.

  18. مصر ولادة رجال بيعلو جيل ورا جيل هما اه طيبين بس وقت الشدة بيجيبوا حقنا فى ساعتين و اسالوا إسرائيل

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *