أدلى الطفل المصري أحمد السيسي الذي شارك في برنامج (The Voice Kids)، بتصريحات صحافية بعد مغادرته البرنامج وعدم تأهله لمرحلة العروض المباشرة.
قال السيسي الذي كان منضماً لفريق الفنان تامر حسني: كاظم كان بيحبني جدا وكان بيشجعني ويعلمني، ونانسي عجرم مالهاش دور، كانت بتبوس وبس”.

كما كشف السيسي عن قصة حب يعيشها مع زميلته في المدرسة فقال: “أحب زميلتي بالمدرسة واسمها حبيبي، لأنها هادية ومش بترغي كتير زي البنات التانية، ووالدتي اختارت أغنية (دار يا دار) عشان كان عندها ظروف خاصة، نظراً لوفاة جدتي القريب”.
عن مكتشفة موهبته الصوتية قال: “مدربة التربية الموسيقية بمدرسة زهرة السلام هيا اللي اكتشفتني وانا بدرس في الأوبرا من فترة بعد تشجيع اهلي”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫9 تعليقات

  1. فعلاً امور هالولد لكن نانسي طمعانه فيك منيح فليت 🙂

  2. هي نانسي عندها حاجة ثانية غير انها تمثل على خلق الله وخصوصا على المصريين علشان متخصرهم فهي طول الوقت بتمثل انها تبكي ومقهورة على الاولاد الدين هي ماتختارهم ياما مبهورة بالاولاد وتبوس فيهم ياريت لو كانت سميرة سعيد بدالها

    1. hey noha, a lot my friends told me that, but I’m just sick of our programs. they all center around the stupid music industry .. However, I might change my mind and watch some of it on YouTube, just for u girl 🙂

  3. YAAMMUR YAALLAH ESH2AD 7BETK W NNNUSS SGHNN W T7KY YWAD EST

    ELLI 2LBAK 3LA LSANK RBNA y7rsk ya jmil elswt blbl

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *