نشر الفنان المصري أحمد سعد فيديو يظهر قيامه بقراءة القرآن باكياً أمام نعش الممثلة الراحلة ميرنا المهندس في جنازتها .

وكتب أحمد تعليقاً على الفيديو :”أنا مش مضطر ارد على اشاعة اني كنت بضحك وبهزر في جنازه صديقتي واختي ميرنا المهندس”.
وتابع أحمد :”بس بنزل الفيديو ده عشان اقول للصحافه اتقوا الله”.
أحمد قام بذلك بعد موجة من الإنتقادات نالت منه بسبب اتهامه بالضحك مع صديق له في جنازة ميرنا ، مما أدى إلى وصفه بعدم احترام الحزن السائد ، كما اتهمه البعض بأنه حاضر من أجل الظهور الإعلامي فقط .aahmad saad2 ahmad saad4 ahmad saad3 ahmad saad7 ahmad saad6 ahmad saad5 ahmad saad rim el baroudii

https://www.youtube.com/watch?v=XjrvlctpsIY

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫3 تعليقات

  1. يقرأ القرآن الآن ثم سيذهب لكي يرقص ويغني ويطبل ويهز . لقد تم خداع ميرنا المهندس بما يسمى بالفن والآن هي في قبرها تحاسب من الله تعالى ولكن نظل مسلمة وتستحق أن ندعو لها بالرحمة والمغفرة مع الأخذ بعين الاعتبار بأن نتعظ ونعتبر من الموت .

  2. مهما إتكلمت مش هقدر أوصف رهبة القبر، يعنى الواحد لما بيروح القبر يتابع مع التُربى بيتعظ و بينسى كل الدُنيا بهمومها و بحلاوتها و بيفكر أن أخرته هتبقى فى المكان ده … لوحده من غير أى حد معاه … مُمكن يبقى دلوقتى أو بُكره أو بعد سنيين ولكن النهاية حتمية لا مُحال !
    .
    شد إنتباهى الصورة الأخيرة إللى بتجمعه بالمُمثلة ريم البارودى، كل إللى بيربطهم علاقة حُب كما أشاعوا ولن يتم كتب كتاب أو جواز ولكن المنظر !!!!! رايحين جنازة و مُمكن بعد لحظات حد منكم يبقى فى الصندوق و الناس شايلاه و رايحين يصلوا عليه !!! إنتو إزاى كده ؟!

  3. the body is just a meat suit, either you burn it or you burry wont change the outcome, because the soul that matters goes back to it’s creator

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *