ردّ الممثل المصري أحمد عز على ما نشرته الممثلة زينة من صور قالت إنها لشهر العسل الذي جمعهما في إحدى المناطق الساحلية بالولايات المتحدة.

وكتب عز عبر حسابه الشخصي:” سيظل الأفّاكون والكاذبون يدعون حتى يظهر الحق ويتأكد كل من قام بتشويه صورتي بأنني لم أكذب في تلك المحنة”.

وتجدر الاشارة إلى أن عز تخلف عن حضور الجلسة الثانية لمصلحة الطب الشرعي في القاهرة، والتي خصصت لسحب عينة الدم الخاصة بتحليل الـ “DNA” في قضية نسب طفلين، المرفوعة ضده من الفنانة زينة

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫13 تعليق

  1. غريب أمرك !
    من بداية أزمتك و نرى أنها تُقدم مُستندات و أنت تتخلف عن حضور الجلسات و تتحفنا بتويتة على الإنترنت بتكذب فيها ما يُقال عنك !
    سؤالى: بما أنك على يقين تام بأن هؤلاء الأطفال ليسو أبنائك لماذا تتخلف عن تحليل الحامض الننوى DNA و لماذا رافض أن تخضع له ؟!

    1. ازيك يا VIP. شوفت بئة انو كلامي صح ومحدش حيجبره يعمل التحليل لان مفيش عقد زواج.
      هو عارف كويس انو زينة وحدة منحطة وكان لها علاقات متعددة. حتى لو اولاده مش حيعترف بيهم لانه رجل شرقي بالاخر ولا يستطيع ان تقيده فتاة ساقطة بخلفة. لا ادافع عنه ابدا لكني شمتانة بكل امراة ساقطة.

      1. إزايك يا منال ؟ عاملة إيه ؟ إنشالله بخير،،،
        يا منال ردى عليكى فى المرة إللى فاتت كان عن أمر غير ده خالص ! إنتى بتقولى ما فيش دولة عربية هتجيبلك حقك حتى لو الأطفال طلعوا ولاده!
        فرديت عليكى و قولتلك لأ إزاى يا منال، كان فى قضية مُشابهة لذلك عندنا فى مصر بين أحمد الفيشاوى و إمراة إسمها هند الحناوى و المحكمة حكمت لصالحها و الطفلة إتنسبت لوالدها أحمد الفيشاوى.
        لكن ما تطرقناش للثغرات القانونية ولا الكلام كان عن أن زينة تحمل وثيقة زواج من أحمد عز أم لا !!!
        تحياتى،،،

        1. شكرا على ردك يا VIP. انا بخير والحمدلله. يمكن انا نسيت حوارنا بس ده كان قصدي. لمن تكون العلاقة محرمة يعني زنا مفيش قانون عربي يلزم بنسب الابناء الى ابوهم. وبعدين ليش بتعتبر ذلك ثغرة. بالعكس ده احلى قانون لتاديب الساقطات. ولو مافيش ساقطات مش حيكون في ساقطين.
          تحياتي ليك وللدكتورة ويومكم سعيد.

          1. يومك عسل يا ست الكُل، و إوعى تنسى سلامى للقمرات بناتك 🙂
            ربنا يخليهوملك و الصغيورة محجوزة على فكرة 🙂

        2. الله يخلليك يا VIP, انته مثال للشاب المصري الشهم, المحترم. يشرفني اناسبك طبعا والبنت محجوزة :). تحياتي ليك وللعريس الامور.

          1. كلك ذوق، أخجلتينى بكلامك 🙂
            و أنا إللى تشرفت بيكى كـ أخت قبل أى شئ …

  2. للاسف الشديد وربنا يسامحنى على كلامى واضح انه لما عمل معاها علاقة هى الاغلب لم تكن بكر وهو مستمد قوته من النقطه دى
    ربنا بيسلط ابدان على ابدان
    الاتنين منحطين والاطفال حيدفعوا التمن
    اللهم استرنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك

  3. بس هو لو عمل ال DNA وطلعو ولاده ومفيش عقد جواز القانون بيرغمه انو الاطفال ينكتبوا باسمه بس للاسف مفيش سند قانونى يرغمه انه يعمل التحليل
    ياريت لو غلطانة فيب او فاتى او رغدة يصححولى المعلومة

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *