فوجىء الفنان محمد حماقي، أثناء إحيائه حفلاً غنائيًا في مدينة شرم الشيخ، بالجمهور يطلب منه غناء عدد كبير من أعماله القديمة، والتي غناها منذ عام 2003 أي منذ بداية انطلاقته الفنية، وهو ما شكل مفاجأة كبيرة وسعيدة لحماقي، لأن الجمهور يحفظ أغانيه القديمه إضافة إلى أغانيه الجديدة.
وتساءل عدد كبير من الحضور عن السرّ الذي دفع حماقي الى التخلّص من شعره حتى أكد البعض منهم أنه نيولوك جديد، أراد حماقي أن يظهر به في هذا الحفل.
من أكثر الفقرات، التي نالت استحسان الجمهور، غناء حماقي على صوت عزف الناي، وهو ما بدا واضحًا من تصفيقهم وتشجيعهم له.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫12 تعليق

  1. وااسفاه على الاسم …لو كنت اخترت اسم فني اخر لك لكان افضل!!

  2. ايه مااله حماقى ؟؟
    فنان جميل ومحترم وصوته حلو وكل حاجة فيه حلوة كفايه انه اكتر فنان محترم انا شوفته فى حيااتى واحد فى حاله وملوش دعوة بحد ومش بيعمل مشاكل مع حد ومش بيجرى ورا الكاميرات والشهرة فبلاش تقعدوا تتريقوا او تقولوا عليه كلام فيه استهزاء .

  3. y 7anan malo mohamed 7amaki
    w ba3den howa malo el esm bel ghonna
    w ba3den sorry ya3ni
    howa 7anan el hany da esm ya3nii ???
    um sorry bas ma7bsh 7ad y3l2 comment we7sh 3ala hamaki

  4. حماقى مطرب جامد ولو الموضوع بالاسم للبيه اللى بيقول لو كان الاسم افضل كان فريد الاطرش كات من زمااااان كان عبد الفتاح الجرينى مش مفرقع ومحقق نجاح جامد ومكنش دياب فى عمرو دياب نجح ولا كان الحلو ولا الحجار للاسف ان احنا عندنا لبس الفنان هو اللى بيصنع الاسم مش الاسم هو بيصنع الفنان

    (((((لكم اراء ولى اراء والحياه ظلال واضواء))))))
    ((( مجرد وجهه نظر محدش يزعل منى والاختلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه ))))…..

    ringo love hamaki

  5. حماقى كدا افضل بكتييييييييييير اوى والناس كلها مبسوطة جدا انه قص شعره كدا حماقى مطرب ورااااااااااجل مش مان ربنا يحفظه ويحميه ويا رب ميغيرش اللوك دا ابداااا

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *