خضع الإعلامي المصري باسم يوسف لعملية جراحية في الغضروف هي الثالثة له في غضون ٨ سنوات.

باسم يوسف على كرسى متحرك

ونشر يوسف المتواجد في الولايات المتحدة الأميركية صورةً له على كرسيّ متحرّك من داخل المستشفى علّق عليها ساخرًا كعادته عبر حسابه على إنستجرام” تالت عملية غضروف في تلات سنين.كورة، باسكت، كورة، ركبة يمين، ركبة شمال.. خليني في الجيم أحسن”.

وقد طمأن الاعلامي جمهوره على سلامته من خلال طرح تواريخ مواعيد عروضاته المسرحية المقبلة باللغة الانكليزية التي ستقام بعد عشرة أيام في جامعة بونج ايلاند في نيويورك( ٢٨ سبتمبر) وفي بورتسموث ميسو هامبشير( ٢٩ و ٣٠ سبتمبر). وأعلن الاعلامي الساخر بأنّ العملية الجراحية لن تعيق اداءه اذ سيواجه جمهوره على المسرح بواسطة العكاز .

وبعد ان انتشرت صورة يوسف عبر مواقع التواصل الاجتماعي، انهالت تعليقات المتابعين الداعية له بالشفاء العاجل والعودة السريعة الى جمهوره والى استعراضاته المسرحية الانتقادية الساخرة.

الإعلامي باسم يوسف والحسد

وكتب باسم فى منشور آخر: انا عايز اشكر كل الناس اللي بعتت وكتبت كلام لطيف جدا عشان العملية. لكن فيه حاجة لفتت نظري في التعليقات على البوست اللي فات. كتيييير قوي شايفين ان ده بسبب اني بانزل صور الجيم والرياضة وكده ان ده سببه الحسد. وان عشان نزلت صورة من كام يوم فالعملية دي كانت نتيجة الحسد. 

وتابع قائلًا: هو انا اسف اني احبطكم بس غضروف الركبة مقطوع بسبب ماتش كورة من سنتين وعشت بيه عادي ولما الالم زاد وما بقتش عارف اجري العملية تم تحديد ميعادها من تلات شهور واخترت النهاردة لاني عندي عشر ايام مافيش فيهم سفر فمالهاش علاقة. لكن سيبكم مني ومن مشاكلي التافهة. انا عايز اناقش موضوع الحسد ده. ماشي يا جماعة مذكور في القران وعلى عيننا وراسنا. لكن برضة مش ده دين عقل ودين اقرأ وفيه مخ ربنا انعم علينا بيه؟ لو الموضوع كده|.

واستكمل:” ليه مش بنحسد اسرائيل عشان نحرر القدس ؟ ليه ما حسدناش امريكا وروسيا وهما بيتدخلوا فيو الشرق الاوسط ؟ ليه الحسد مش بينفع مع رونالدو جورجينا وهما راكبين احلى عربيات وبيلبسوا احسن لبس وقاعدين في احسن قصور ورونالدو عنده فوق ال ٦٠٠ مليون متابع على انستاجرام. ليه الحسد يسيب ده وييجي علينا احنا ؟ جالي ردود لطيفة قوي: اصل دول مش مسلمين. طب الطغاة والظلمة اللي عندنا مش مسلمين؟ رد تاني: اصل الحسد ما ينفعش مع الدول (و الله قالوا كده). طب ما نحسد نتنياهو ؟ او نلف على كل واحد من القادة بتوعهم ونحسدهم. ياللا كل واحد ينام ع الجنب اللي يريحه. على العموم انا نازل الجيم بكرة وبالعكاز ويانا يا الحسد بقى”.

يمكنكم الآن متابعة آخر أخبار النجوم عبر فيسبوك «نورت»

وللاطلاع على أهم وأحدث تغريدات النجوم زوروا تويتر «نورت»

ولمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا إنستغرام «نورت»

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫4 تعليقات

  1. لانك بهيمه و جاهل ههههه
    هذا طبيب قلب يا جحش يا طرطور و كان عنده برنامج سياسي ساخر بمصر سابقاً
    لكن الجهلة الوهابية لا يعرفون شيء الا عن الفسق و الفجور و الـدعــارة 🤮🤮🤮

    👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

    الصهيوني عميل الموساد الوهابي اللقــيط
    فاجر و زانـــي مفضوح بكل صفحات نورت
    عشيقته الساقطة سعرها ريال اعطته اسم
    فؤاد الغيم و هي تعتبره طرطورها و جحشها لانها حقيرة منبوذة لا يتعامل معها و يدافع عنها غير عشيقها الفاجــر الذي جعلته عشيقته اضحوكة وهي تعلم انه أحمق سهل السيطرة عليه و سهل الانقياد و هو اعترف انه طرطورها و ياخذ الاذن منها هههههههههه لا يوجد رجل عنده كرامة ويحترم نفسه يرضى ان يكون بهيمه وطرطور لشمطاء قزمة الا هو 😂😂😂
    لا يوجد شخص بنورت لا يقبل الحـرام و لا الزنــا الا و يحتقرهم و يبصق عليهم تــفوووو
    👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

    anwarsays:
    سبتمبر 3, 2023 at 12:41 م
    دكتورة شيرين السيد أحمد متزوج لكن ممكن يكون كلامك صحيح لأن طريقة وأسلوب كلام الاخت اخر العنقود مع السيد أحمد لا يصدر الا من زوجة لزوجها او على الأقل بينهم ملكة عقد قران هذا هو الاسلام والدين غير هذا تبجج وتحجج بالشعر برأيي هو زنا كلام والله أعلم
    تحياتي

  2. مقطع خطير !!
    انتشار بيوت الـدعــارة على أرض الحرمين !
    هل هذه رؤية المجرم أبو منشار شمام المخدرات ؟
    دعـــارة و فسق و فجور وعاهــرات بالساعة ؟؟؟؟
    ومن يبلغ عن الفجور يتم التحقيق معه و يتورط !!
    هل بيوت الدعـــارة محمية من قِبَل آل سلول السفله ؟؟ هل يشرف عليها ابن سلمانكو
    استخراء بنفسه ؟؟؟؟
    لماذا لا يغلقوها ؟؟؟
    والمزيد من فضائح الوهابيات و التعري و الرقص
    و تركي آل الشخلعة يشجع الشباب على التحرش
    و يطلب من الفتيات حضور حفلات المجون و الفسق و الفجور ؟؟؟؟
    ماذا يحصل على أرض الحرمين ؟؟؟؟
    و ختموها بالتطبيع مع الصهاينة !!!
    كله بالمقطع بالصوت و الصورة
    👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *