تعقيبا على الانتقادات الكثيرة التي وجهت اليه بسبب زواجه من الفنانة الشابة سارة طارق، وجه الفنان القدير سعيد طرابيك رسالة، على طريقة نصيحة، الى منتقديه دعاهم فيها الى عدم الاكتراث لأراء الناس وأن يعيشوا كما يريدون وكما أمر الله.

وقال طرابيك في رسالة عبر “أم بي سي مصر”: “اعمل اللي انت عايزه وما تخافش من كلام الناس” مضيفا “الناس عمرها ما حتحكم عليك صح والناس بتحكم بالجزء الصغير اللي شايفاه وانت عارف نفسك وما تعيش زي ما الناس عايزة عيش زي ما انت عايز وزي ما ربنا أمر”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫9 تعليقات

  1. طيب كلام جميل
    وليش العروسه ما سترت حالها شوي بالفستان زي ما ربنا امر !!!!!

  2. وهل ربنا أمر بالراقصات والعري وهز الوسط ؟

    استغفر الله تعالى وأتوب إليه

  3. انت ليه محموء عاراقصات ! ؟ طيب ماخبرتي شو رأيك بالراقصة الي تحرش فيها الممسل الختيار نسيت أسموا ؟

  4. يا سيدى ربنا بردوا أمرنا بالستر ! إيه إللى إنت عامله فى مراتك ده ! ياراجل عيب عليك أنا مش هتكلم على فرق السن ولا ولا ولا ولا بس بالله عليك إنت مش مكسوف و إنت فى الموقف ده!

  5. ٱكيد إن خبتك خيبه نهار الدخله يا عم سعيد ، سمع ناقص ،بصرك علي أدك ،صحتك عليها العوض ،آهبل على طبعتك ،حتى العرس الى عملتو باين فيه إنك طرطور ، وبعدهاحب يقدم نصائح ،شايب و عايب

  6. ما قلناش ش تزوج حتى بنت 14 مش بنت الاربعين دي لي ما حد سأل فيها عشان كدة قبلت بس لي حنقول عليه انك بتتكلم عن أمر الله و ما شفت مراتك لي عارضة لحمها الرخيص على كتافك ليه يعني عشان تغيز لي ما تقدمو لها
    قال لك أمر ربنا

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *