أعلنت الفنّانة الاستعراضي سما المصري أنها تريد التزوج من لبناني الانتقال للعيش في بلده، في سبيل الحصول على الحريات التي تحلم بها، علماً أنها غالباً ما تحصد الانتقادات بسبب منشوراتها المثيرة للجدل والجريئة.

ونشرت مقطع فيديو عبر حسابها على تطبيق “انستغرام” معلقةً عليها بالقول: “هاتجوز لبناني باه واعيش هنا… بلد حريات وتحضر والتزام في نفس الوقت وكل واحد بيعمل اللي عايز يعمله لأنه مقتنع بيه… لا حد بيقول لحد لابس ايه ولا مصاحب مين ولا بتعمل ايه في الشارع، كل اللي عايز يعمل حاجه بيعملها ولا في تحرش ولا اغتصاب عشان مجتمع راقي، مفهوش كبت ذي عندنا ومحدش له علاقه بتصرفات الناس التانية”.

وأضافت: “بلد حريات ومع الحريات في مسئولية عن تصرفات الأشخاص، مش عندنا يقولك قال الله وقال الرسول وهو أكبر أفاق وضلالي وبوشين وبتاع حريم ومعندوش اخلاق بس عامل مؤمن قدام الناس.. خساره عليكي يامصر يامعلمة كل الحضارات بس للأسف احنا فهمنا الحرية غلط”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫4 تعليقات

  1. شكلها محششه يوميا منزله فديو تجلب به انتباه الناس لانهانكره

  2. لافض فوك … هذا حال المجتمعات العربية في الأربعين سنة الأخيرة

  3. مش عندنا يقولك قال الله وقال الرسول وهو أكبر أفاق وضلالي وبوشين وبتاع حريم ومعندوش اخلاق بس عامل مؤمن قدام الناس.

  4. جزئية صغيرة من كلامها صحيح و يحصل في هذا الزمن، فيه ناس تعجبك بالكلام عن الدين و إن تحدثت عن الدين توهمك بأنها هي فقط من سيسكن جنات الفردوس و لا يوجد أحسن منها في الخشوع، بس اما تشوف تصرفاتها و سلوكياتها تصاب بدوار ودوخة يشبه دوار البحر..و ما أكثرهم…!

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *