بعد يومين من تداول صور له في بداية حياته وسخرية المصريين منها على مواقع التواصل الاجتماعي، رد المطرب المصري تامر حسني على الصورة وأكد أنها بالفعل صورته.

وكتب حسني في تدوينة له على صفحته على موقع “فيسبوك” أن الصورة فعلاً له وكان وقتها يقلد الفنانين والمشاهير في وقت لم يكن لديه أموال أو والد يحقق له طلباته ويشتري له ما يريد، مؤكداً أنه تعهّد بنشر تلك الصورة عندما يكبر ويحقق حلمه.

وأضاف أنه ينصح الذين سخروا من الصورة أن يحققوا أحلامهم وينجحوا مثله، مقدماً الشكر لـ”الشاب الصغير تامر حسني الذي صبر وأصر على تحقيق حلمه وقدم منه رجلا وفنانا وإنسانا اسمه تامر حسني”.

وجاء في نص التدوينة: “وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصوره. في الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحراكاتهم وبغض النظر عن ان فالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبه كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً. اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور. الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصوره هقوله يارب تنجح زيه. انا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده. شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامر حسني”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫7 تعليقات

  1. الي بده يشوف الفنانين على حقيقتهم يشوف قناة ليبيا أيام القذافي هههه شفت أغاني قديمة لأصالة نصري أيام كانت سمرا و تخينة، و نجاة اعتابو ملي كان عندها الفم الأولاني سنانها فحال دراكولا خخخ و عبد الهادي بلخياط بقميص مزركش و بنطلون patte d’éléphant , و كرافاتة عريضة و زايدها بالنواضر ههه عبد الوهاب الدكالي كان ضعيف بزاف، ذكرى نحيفة جدا و وجها كله حبوب، أنغام مع أسنان مكركبة ، كاظم الساهر كان نحيف و عيونه جاحظة و تسريحة شعره قديمة من ايام الأبيض و الاسود ، أما محمد عبده فكان يبان مثل عبد حبشي هههه قناة ليبيا هي المرجع الأول لمعرفة تاريخ كل فنان عربي.

    1. لكن رغم ذلك لا يهم المنظر بقدر ما يهم شخصيتهم، أي شخص في الدنيا عنده أوقات من حياته يكون مبهدل و غير مرتب و لكن المهم هو بعد ما ذاقوا النعمة و المال و اتنظفوا يظلوا متواضعين و متخلقين. هذا هو الأهم.

  2. نفسسسس الحواجب هههههههههه
    يعني اللي بيتريقو عليه العرب كلهم منتنيين نفس المناظر العرررة ماعدا القليل منهم كبعض السوريين وبعض اللبنانيين

  3. الفقر والحاجة او حتى الشكل لم تكن يوما عيب او عار الأهم اخلاقهم وتعاملهم مع الآخرين
    تامر حسني يكفيك فخر انك مسلم اولا ووالدتك سورية ثانيا ناهيك عن باقي
    الاعتبارات ،،،،،،

  4. هههههههه تمورة ?????يقول انها فعلا صورته و كان يقلد فيها الفنانين و المشاهير هههههه اكيد كان يقلد فنان هندي بالشعر و الصدر المكشوف ???

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *