بعدما فوجئ المشترك المصري في برنامج “آراب أيدول” أحمد جمال، بدعم الفنانة شيرين عبد الوهاب العلني للمشترك الفلسطيني في البرنامج محمد عساف، شنّ محبو جمال هجوماً كبيراً عليها، خصوصاً وأنهم صدموا بدعمها لعساف وتخليها عن إبن بلدها كما قالوا.

وبعد تصرف شيرين في الحلقة التي ظهرت فيها في برنامج المواهب “آراب أيدول”، الأسبوع الماضي حيث طالبت بالتصويت لعساف، قام محبو جمال بمقاطعة شيرين وشنّوا هجوما ضاريا عليها واتهموها بعدم الوطنية.

وتحرك عقب ذلك الهجوم محبو شيرين، ودافعوا عن وجهة نظرها، مؤكدين أن الفن لا وطن له.2-arabidol cherine ahmad1 2-arabidol36

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫10 تعليقات

  1. آهو انا مش بحب فى البرامج دى الكلام إللى بيحصل ده !
    علشان أنا مصرى أدعم المصرى و علشان أنا فلسطينى أدعم الفلسطينى حتى لو كان ذلك على غير قناعتى ! طيب فين المصداقية بقى ! لما البرنامج يقعد يعد و يجهز و يحضر و ينتج و يخرج و فى الأخر المُشترك المُنتمى للبلد صاحبة الجماهيرية الأكبر هو إللى يفوز بغض النظر عن صوته أو عن إمكانياته بس هو كسب علشان أبناء بلده صوتوله علشان هو فقط ( تباعهم ) !
    إيه الهبل ده ! أنا مش متابع جيد للبرناجج بصراحة بس أرى صوت محمد عساف أجمل و بمراحل من صوت المُشترك المصرى أحمد جمال ! كفاية عبط بقى و صوتوا بعيداً عن المشاعر ما إحناش فى حرب ! كله فى الأول و الأخر برناج أغانى و هلس فى هلس بلاش الحمية دى فى كلام فارغ !

  2. و بعدين ما هى إديت أحمد جمال بوسة على خده و مسحتله الروج المطبوع كمان ! ييجى بقى جمهور عسّاف يزعل خصوصاً بعد ما طلبته للجواز علناً و على الهواء ؟ 🙂

  3. صح كلامك يافيب انا سورية وادعم محمد عساف ولا اريد ان تفوز بنت بلدي

  4. إزايك يا ليلى ؟ عاملة إيه ؟ يارب تكونى بخير ،
    ما تتكلميش معايا بقى ما خلاص قطعنا العلاقات 🙂
    .
    لا تقلقى بهزر 😉

  5. اهلآ بك يافيك ويسعد مساك
    مابقدر مااتكلم معاك يافيب لأنك محترم والمحترمين صعب مانتكلم معاهم
    انا بخير واتمنى ان تكون انت وجميع اهلك بخير…..

  6. الأخ vip هذا هو الكلام الثحيح الله يكملك عقلك مع أني بشوف أنو هذه البرامج أفسدت عقولنا وزرعت الحقد ….وياريت بطلوها ولي حابب يكون فنان يوصل لطريقو بنفسه بدون هذه البرامج ….

  7. انا فلسطينية بشجع محمد عساف مو علشان ابن بلدى لا والله انا بشجع الشخص الى بيستحق يكون ارب ايدل انشاء الله يكون ارب ايدل من نصيب محمد عساف

  8. أنا والله مو سوري بس قسما برب العزة أحلى صوت البنت السورية وليس المصري ولا الفلسطيني

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *