استمرارا للحرب المشتعلة بين جمهور تامر حسني وعمرو دياب التـــــي بدأت منذ سنوات طويلة ولـــــم تنته حتى الآن.

حيث قام محبـــــو عمرو دياب بالرد على جمهـــــور تامر حسني بتغيير صورة بوستر أحدث ألبوماته بداية من اسم الألبوم من «ولسه اللي جاي أحلى» إلى «أنا جاي أحلق» وصولا الى تغيير صورته وتحويلها لصورة دعائية لمعجون حلاقة.

ويأتي هذا الرد القاسي بعدما قام محبو تامر حسنـــــي بتغيير صورة أحدث ألبومــــات عمرو دياب وتركيــــــب ريــــش ديــــك على جسد عمرو، وتغييــــــر اسم الألبـــــوم من «بناديـــــك تعالى» الـــى «أنا ديك تعالى».

مناديل معايا

وهنــــاك صــــــورة أخرى لنفس الألبوم ويظهـــــــر فيهـــــا «الهضبة» وهـــو يحمــــــل علبة مناديل وتم تغييــــــر اسم الألبوم الى «مناديل معايا».

من ناحيته، رفض تامــــــر حسني الرد على جمهور عمــــــرو دياب واكتفـــــى بالقول انه فنـــان يحتـــرم نفسه والجمهـــور ولـــن يرد على هذه الإســــاءة، وانــــه حريص فقــط على الظهور فـــــي أحسن صورة أمام جمهـــــــوره الـــــذي وثــــــق فيـــــه طوال السنوات الماضيـــــــة وأعجب بأعماله سواء كانـــت غنائيـــــة او سينمائية او حتى تلفزيونيــــة مثل «آدم».

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫16 تعليق

  1. ههههههههههههه حلوة قوي الحرب دي …دي أجمل حرب شفتها بحياتي مفيهاش قتلى و جرحى…بس حلوة أنا جاي أحلق و كمان أنا ديك تعالى ههههههه حرب داحس و الغبراء القرن 21….العروسة للعريس و الجري للمتاعيس…تمورة و عمورة ليهم الأرصدة البنكية و المتاعيس ليهم حروب البسوس على الأنترنت…بس برضو حلوة الحرب دي…واصلوا و لا تيأسوا…

  2. تنينهم اضرب من بعض ، واحد صوته يشبه الماعز والثاني أخو الماعز الأول

  3. لا وجه للمقارنه بين التافه تامر والتافه عمرو فكلاهما تافيهين بس عمرو افضل من تامر صوتيا نوعا ما ولحن واذكي منه نوعا ما بس يبقي تامر أتفه منه نوعا ما مع احترامي للتافهين اركان الحرب ألقائمه بين هذا التافه وذاك الاتفه منه مع قبول الرأي الاخر الغير تافه ولا نهتم براي التافه .

  4. اموت بتفاهة عمرو دياب والي ناوي يكون اتفه زيو يبقى يشوف وين بدو يتعلم تفاهة عمرو
    يا تافه
    ههههههههههههه

  5. انا منيحة عروب
    وانت عامل ايه
    صار لي اليوم موقف مضحك
    لما تكون بالفايسبوك راح اخبر شو هو
    ههههههههههههه

  6. محايد لا أسمع لعمر ولا لتامر .. في ناس أحسن منهم الاتنين .. لكن ,

    للأمانه .. تامر هو نفسو من جمهور عمر دياب .. كان بيسمع لو وهوه صغنن وبيستحم .. معناتها انو كل جمهور تامر هو في الحقيقه جمهور لعمر .. لكن العكس غير صحيح جمهور عمر ليس جمهور لتامر ..

    بالاضافه الى انو عمر دياب فنان .. لكن تمووره بيغني وعامل فيها بيمثل و مقابلات وبرامج عايش الدور بزياده ..
    على النقيض من عمر دياب لأنو مقامو أعلى من البيبي دا .. عمر بيقارن بي فنانين أعلى بمراحل من مستوى تــموره ..
    فياليت الناس تتأدب وتفهم من غير زعل لأن دا الواقع .. وكلام العواطف والأحاسيس ارحمونا منو .. . .

  7. مافيش احلي منعمرو دياب صوته واحساسه حتي كل البوم مختلف عن ال قبله والالحان والاداء كله فيه تغيير للاحسن اماتامر هوهو للاوحش ولاصوت ولااي حاجه ال بيسمعه بس المراهقين صوت عمور جامد حتي في الحفلات لايف من غير هندسه صوت تحفه اماتامر من غيرهندسه صوت عرسه شبه البرص الجعان وشكله اصلا وحش شبه الفار الجعان طظ فيه

  8. هههههههههههههه صراحه منكتين جامدين الا عملوا الهبالات حق عمرو ديااااب انا ديك تعالى مناديل تعالى معايا مناديل هههههههههههه فطست من الضحك

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *