تظهر الممثلة دينا فؤاد في رمضان المقبل في ثلاثة ادوار “آدم” مع تامر حسني و”كيد النساء” مع فيفي عبده و”الدالي3″ مع نور الشريف. اما في السينما فتظهر في فيلم “بريتيه”.
‮واما فيما يتعلق بمسلسل “ادم” وبسبب تراجع جماهيرية الفنان المصري تامر حسني فسئلت اذا كانت قد فكرت بالانسحاب من المسلسل. ‮‮فقالت الممثلة :‮” ‬لم أقلق ولم أفكر في الانسحاب وأري أن شعبية تامر حسني لم تتأثر بأي شيء بل علي العكس تماما فجمهوره يسانده ويدعمه في جميع المواقف التي تعرض لها وأنا أشاهد ذلك بحكم تعاوني معه في المسلسل ولو ‮ ‬تأثرت جماهيرية تامر حسني لتوقف عن التصوير وشركة الانتاج لن تضع اموالها في مغامرة‮ ‬غير محسوبة”‮.‬
‮واكدت دينا فؤاد انها متفائلة لمستقبل السينما والدراما بعد الثورة فان عجلة الانتاج عادت للدوران من جديد وهناك مسلسلات كثيرة بدأت تصوير.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫11 تعليق

  1. دينا الله يخليكي أنا بحبك بس بعيد عن تامر
    وبعدين بالعكس أنا شايفة إن شعبيته متأثرة الفترة دي جدااااااا
    لأنها زي مانتي عارفة تنكمش بالحرارة..وتنكشح بالبرورة

  2. أنسی آلامک واعلی علی جرحک
    تحلی بعینک الدنیا وتصالحک
    طول مانهار الخیر بأمکانه
    یطوي ظلام اللیل وأحزانه
    قطر الحیاة عمره ماحیفوتک

    أخیراً رح تتحفونا برائعة الدلي في جزئه الثالث,, موعد مع السسبینس والتشویق بلا حدود, موعد مع الدالي
    لکن أنا أشوفه بعد رمضان لأن برمضان اتصدّع وماأقدر أرکّز وهذي الرائعة یحتاجلها ترکیز

  3. الدنيا مصالح يا بنت فؤاد !!!! وخاصة في وسطكن والذي يعلم به الله !!!! قولي ما شئت فانت لست معرضة للخسارة كالمنتح ! ستقبضين اجرك وتمضين ، نجح المسلسل ام فشل ….

  4. كلو على كلو ,,, لما تشوفو قلو ,,, هو فاكرنا ايه .؟ مش ماليين عينيه ..ازيك ياواد ياناشر.. اصلي لسه صاحي هاتلي شباية كاي قصدي كباية شاي خلينا نعدل الدماغ كده ,, ونشوف الخبر المنيل بستين نيله ده,, امممممممم دينا فؤاد شعبية تامر لم تتاثر باي شي؟ الله ؟!! وانتي مالك بشعبيته ..ماتتاثر ولاتتحرق بجاز!! هو انتي الناطق الرسمي بتاعه.؟ ياريت والله يادينا كل واحد يبص لشعبيته ومالوش دعوه بشعبية التاني !! ثم تعالي هنا بتقولي لم تتاثر شعبيته وهو اتطرد من ميدان التحرير ولولا البودي جارد بتاعه كان اكل حتة دين علقه … وطلع بعديها يبكي زي العيل ..اصل انا دحكوا عليه وقالولي كده ومش عارف ايه !! وانتي ياست دينا خدي الفلوس وانجزي على مسلسل تاني وغوري من وشي كده وانتي وشك زي القمر ,,

  5. كيف هالحكي يا Top فشل او نجاح المسلسل يعم الجميع, عامله حالها مثل النعامه اللي دافنه راسها بالرمل وما سامعه اخبار تامر, انا متخيله ام هو اللي كان عم ينوح بشوارع مصر.

  6. مساء الخير .. ياجماعه انتو اصلن منتو فاهمين الحكايه سيبو تامر كفنان واحكمو عليه كشاب انسان مصري خايف على بلده وعلى شبابها والله العظيم مو معقوله انكم مو فاهمين تامر من جواه هو طيب ومافيه شر من جواه وعلى فكره الحكومه هم اللي نزلوه وكمان ياريت ماتستعبطو وتضحكون لما شفتوه يبكي لان شي طبيعي مهما كان الانسان قوي ويقدر يدافع عن نفسه مستحيل يقدر يقاوم قدام 100000 الف شخص في التحرير بيهاجموه وييضربوه اولا تعتبر صدمه عليه لانو مو متعود على كذا ثانيا اكيد الضرب كان جامد يعني من الاخير لا احد يتفلسف ويعملي فيها عم المقاوم والعم اللي عمرو مابكي ولاغلط …. وتعقيبا على ماكتبت الاموره دينا انا معاها نص ونص بمعنى انو انشالله تيمو حيواصل شهرته الله يوفقه ويعطيه على قد نيته الطيبه ..
    والله اني احبو في الله ياجماعه……

  7. اللي بيتكلم عن تامر يقولي كان فين الزفت اللي اسمه هضوبه ايام التحرير علي الاقل تامرررررررررررررررر نزل التحرير وكان راجل وقال كلمته وبعدين بتتكلموا علي عمرودياب وكانة ملاااااااااااااااااااكيا خسارة

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *