وصفت الفنانة المصرية زينة، الفنان أحمد عز، بالدجاجة، وذلك بقولها عبر أحد مواقع التواصل الأجتماعي: أنا محتاجة هدوء، مش عاوزة أي دجاجة في المكان يا دجاجة، الرجل الدجاجة يعيش دجاجة ويموت دجاجة”.

وأضافت: “بس ربنا هايحاسبه يوم الحساب على إنه مش دجاجة علشان مافيش دجاجة بتتحاسب”.

وتابعت عبر التعليقات قائلة: “في حد يسيب حق ولاده أكيد مستحيل، ومافيش حد من حقه يرفع قضيه على حد لأننا مجبناش سيرة حد وبعدين هايقول للقاضي إيه يا حضرة القاضي يرضيك يقولوا عليا دجاجة أنا دجاجة؟ هايقوله حكمت المحكمة عليك يا دجاجة أنك إساءة لعالم الدجاج يارب الرسالة توصل”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫7 تعليقات

  1. زودتيها يازينة , اسكتي لان هذا الكلام السخيف وتشبيه احمد عز بالدجاجة لايجدي وليس لصالحك , دعي الامور تجري حسب القانون وسينال الاطفال حقهم , ابتعدي عن الثرثرة

  2. حسب كلامك أنه هو أبو الولاد وحسب قانون التلقيح، معناها لازم يكون ديك مو جاجة مو؟ 🙂

  3. حرام عليكي يازينة، ظلمتي الدجاجة، على الأقل الدجاجة ليها فايدة وبتبيض.

  4. لايمكن لهذه المرأة ان تعمل كل هذه الشوشرة على مفيش .مافي إنسان يحب لنفسه الفضائح اوالتحليل ويخلص ويخلص الكل معاه .بلاها هذا المسلسل التركي لاكن هو يرفض لانه متأكد من النتيجة.على كل حال زينة غلطت ام لا فإن الله لن يرضى بالظلم لهذه ا يجلبها لعائلته. الا لو كانت متأكدة أنه هو أب الاطفال.اما عنه هو اي احمد عز لو كان راجل من ضهر راجل يعمل لاطفال البريئة التي لاحول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم.

  5. ههههههههه والله فعلا ظلمتي الدجاجة ده من النوع اللي بيتقال عليه كلمة بس ما اقدر اقولها قاتك داهية قال عز

  6. هاااااااها وانتى ماذا هو تمتع بجسدك وأنتهى يا سخيفة عموما مستقبلكما الفنى انتهى لا تتعبوا أنفسكم كثيرا في محاولة العودة الى الساحة ………………. الجزائر

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *