أعلنت الممثلة والمطربة الشابة منة فضالي أنها اتفقت مع الملحن محمد ضياء على الزواج، وأنهما سيعلنان خبر خطوبتهما بشكل رسمي قريباً جداً.
وكانت منة قد نفت أن تكون قد تزوجت من ضياء بالفعل،، ولكنها أكدت أنهما اتفقا حتى الآن على تفاصيل الزواج، رافضة الإفصاح عن موعده الآن “حتى تسير الأمور في إطارها الشرعي الطبيعي”، حسب قولها.

mina3

مشيرة إلى أن قصة الحب التي جمعت بينهما بدأت منذ أن قررت الدخول في مجال الغناء، حيث كانت هناك جلسات عمل كثيرة قربت بينهما.
ولقد لحن لها ضياء كل أغاني ألبومها الغنائي الأول الذي سيحمل اسم “مشاعري الدافئة” وتعاونت فيه مع الشعراء بهاء الدين محمد وطارق عبد الستار ومحمد جمعة وربيع السيوفي.
من ناحيته، فلقد أكد الملحن محمد ضياء للمجلة أن هناك مشروع خطوبة بينه وبين منة سيتم الإعلان عن تفاصيله خلال الفترة المقبلة، كما أنه صرح بأنه وجد في منة كل الصفات التي يحلم بها أي شاب، حسب قوله. يذكر أن منة قدمت أغنية قصيرة عن فلسطين حملت اسم “اطمنوا”، وهى من كلمات بهاء الدين محمد وألحان محمد ضياء وتوزيع مازن الجبلي، وقامت بتصويرها بطريقة الفيديو كليب.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫16 تعليق

  1. هوه الراجل ده مش عاتق حد من امال ماهر لجنات لمنه فضالى ايه حكايته وبعدين ده كبير عليها ايه حكايه انه يقول ان منه فضالى اى شاب يتمناها هوه فاكر روحه شاب ولاايه الله يرحم الشباب

  2. انا بحبك كتير بس خطبتك صعب تكون دلوقتى انتى عسوله اوى بس اعزى الشباب يعنى بلاش محمد ضياء

  3. لا منه مش عدت الثلاثين سنة انا عندى تقرير عنها هى فعلا ممكن الى يشوفها يقول كدة لان الممثلات التانية يبقى عندها 50سنة ويبقى فى رشاقتها زى يسرى 0000؟ وبعدين دى اجمل ممثلة اى ممثل يتمناها

  4. منه فضالى خووش بنت والله انه احبها واعشقها وااايد واحب اقول لها مبرووك

  5. منة فضالى دى اد بنتو!!!
    بس هو شكلو صغنطط
    بس هو فى الحقيقة كبير
    وانا مبطيقش منة فضالى عشان بيئة وشوضالية وصوتها عالى وقليلة الادب ومتربيتش ولا شافت ريحة التربية لأن المفروض لما الواحد بيكون كده بيحاول يغير الفكرة دى عشان ميبقاش منبوذ من الناس
    وهى ممثلة كمان يعنى لازم الواحد يشوفها بأحسن صورة
    انما هى كل مدى بتزيد قلة ادب وبيئة موت
    انا عارفة انها سمعتنى حتشبشبلى لأن البيئة هما اللى بيعملو كده
    عموما مبروك عقبال العريس التالت ياختى
    هو عادل حقى سبها من شوية

  6. بصراحه انا مبحبش منه دى بحس انها مغروره اوى وعاوزه تعمل نفسها نجمه على الفاضى وبعدين دى قلله الادب وشرشوحه مش لايقه على محمد خالص لازم ينقى واحده مؤدبه شويه عن كده

  7. هى فعلا دمها تقيل وطالعه فيها
    ع فكرة الخبر قديم والخطوبه دى ماكملتش

  8. لالا بجد منه فضالي عسسسسسل انا احبها موووووت والف الف مبروك وبجد ممثله رااااائعه ومحترمه جدا واحلى فنانه شفتها

  9. كنت بحبها فى الاول بس بعد ماظهرت فى اكتر من برنامج حوارى غيرت رأيي فيها . بصراحة اسلوبها مش حلو . ومش هى لوحدها فنانين كتير غيرت رأيي فيهم بعد ما سمعتهم وعرفت اسلوب تفكيرهم فى البرامج الحوارية. و ربنا يهدى الجميع.

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *