بعد البيان الذي نشرته إدارة “ستار اكاديمي” عن خروج المشتركة الجزائرية سهيلة بن لشهب ردّ مدير اعمالها على صفحتها على “فايسبوك”، مؤكداً على ان ما حصل فضيحة كبيرة للاكاديمي.

وقال عيسى لكحل “ارجو من كل جمهور سهيلة من هذه اللحظة أن يدعو بمقاطعة السي بي سي وقناة ستار اكاديمي إلى ان تعود سهيلة إلى البرنامج من هذه اللحظة”.

وأضاف في تغريدة أخرى “سهيلة تم الاطمئنان عليها من وفد السفارة الجزائرية في لبنان وهي بألف خير ولم تصب باي كسر وكل شيء سيناريو ملفق اجبرتها عليه ادارة البرنامج”.

وفي تغريدة على صفحتها جاء فيها “يا جماعة سهيلة بالف خير ما في لا كسر ولا شي كل شي سيناريو”.

وأضافت “الطلاب ما تأثرو .. ايهاب سعد وبكا عليك ما بالك سهيلة؟”، وأيضاً “سهيلة تصورت وتضحك يعني معقول هاد وجه وحدة مكسورة من الحوض”.

وأيضاً كُتب على تويتر “مدير اعمالها لو مريضة فعلا كان قال ادعولها ولكن لما اكتشف انها لعبة قال قاطعوا سي بي سي و القناة، واضحة انها لعبة اجبروا سهيلة على الانسحاب”.

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫13 تعليق

  1. Hhhh modir a3mal min sohaila li dahart min tani hatsada3ona rasna biha kfaya kidb baa t3ibna kfaya atfal souria li kol youm 3amalin ymouto isho ya 3arab gabl fawat alawan

  2. انا صحيح مش متابعةالموسم ده لان ولا صوت شدني. بس سمعت ان ادارة البرنامج قالت ان البنت انسحبت عشان عندها كسر في الحوض لانها وقعت من علي السلم !!!! والاقي البنت ليها فيديو بعد الوقوع مباشرة في المستشفي بتضحك عادي و وبتحرك رجلها عادي
    وانا عشان طبيبة بقول ان البنت دي انطردت وبيدوروا علي حجة لان كسر في عظام الحوض يعني الم شديد قد يؤدي الي حالة اغماء من كتر الالم “vaso-vagal attack”
    كمان المريض مابيقدرش يحرك رجليه في اي اتجاه !
    بس هي ادارة السي بي سي تطردها ليه وتشترط ع مديرة الاكاديمية ان البنت لو كملت فان سي بي سي وتويوتا ايجيبت حتسحب تمويلها ؟!!!!
    نفس اعرف الصراحة

  3. hadi souhila hata hiya kalba 9aloulha tkaszarti sad9athoum wallahi 3omri machoufte had sadaja kima 9alete docteur sheirine kif mkasra min lhawd wa matal3a rajliha wa tadhek hiya tamtiliya 100/100 ana achouk a3touha flousse 3achene ta9bel senario lamhatem 3liha lakin koulchi yben fi wa9tou wa lfadiha hatkoune bigalagil merci docteure

    1. انا شفت البرايم عشان اشوف ايه الحكاية لاني مش متابعة السيزون ده افاجأ ان الطبيب بيقول انه حصل كسر في الحوض مع الفقرة العظمية 5th lumbar وكمان عملت عملية كبيرة اسمهاdecompression ودي عملية كبيرة جدا بيدخل بعدها المريض العناية المركزة يعني الموضوع عمره مايبقي بالسهولة دي ..البنت بتضحك عادي ولا باين عليها اثر عملية كبيرة ..انا حتجنن اصلا انا واثقة ان الموضوع مفبرك ..الموضوع مش بسهولة كدة زي ماجاي في الفيديو اللي شفته في البرايم ..الموضوع فيه ان !
      البنت دي انا حاسة انها اتظلمت وحتي لو جابت سيرة مصر بحاجة وحشة فاصلا كله بشتم في كله ولو رجعنا لورا حنلاقي ان سارة فرح كانت يا ما بتبهدلنا ومحدش عملها حاجة
      الظلم وحش
      انا الصراحة مش مخلصني اللي حصل في البنت ده
      ارجع واقول انه برنامج فاشل وفقد جماهريته من زمان ،،تحياتي امل

  4. مدير أعمال ووفد من السفارة ومقاطعة البرنامج ؟؟؟ الله لا يردكم
    وانا اطالب بمقاطعة كل من تطا قدمه برنامج مثل هذا البرامج رخصتوا رواحكم ربي يرخصكم كثر وكثر

  5. بالعكس دي حركة حلوة جدا ودليل مدي اهتمام بلدها بيها يعني معناه ان الدولة بتهتم بمواطنيها خارج حدود الدولة حتي وان كانت جاية في برنامج اغاني
    في النهاية هي مواطنة واتعرضت ل”حادث” لان الخبر وصلهم كدة ..

  6. برامج لا يأتي من ورائها إلا العري و الفتن و افساد الشباب
    ما عندناش بنات سايبة صايعة من هب و دب يمسك ايديها و شعرها و …
    متبريين من الاشكال دي و الله لا يردهم!

  7. هاي تمثيليه من إنتاج كلوديا و بطلتها سهيلة
    طلعتهاو يمكن طمعتها بمبلغ مالي ثمن سكاتها

  8. كلوديا تجبر سهيلة على تمثيل السيناريو خوفا من اهتزاز مصداقية البرنامج

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *