نشرت الفنانة المصرية ” ناهد السباعي ” عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات ” إنستجرام ” صورة لها وللفتاة المصرية التي تدعى ” زلابية ” والتي تعرضت للتنمر على مواقع التواصل الإجتماعي مؤخرا بسبب شكلها بعد انتشار صورا لها من خطوبتها وترك خطيبها لها بعد ذلك .

وكتبت ناهد السباعي في تعليقها على الصورة رسالة وجهتها إلى تلك الفتاة مشيرة إلى إنها تعرضت له خلال مسلسلها ” هبة رجل الغراب ” وتقدم الدعم لها .

فكتبت : ” افتكرت هبة قوي لما شوفت زلابية الحلوة .. بصي يا قمر الراجل الي ميحبكيش من جواكي قبل براكي يبقي ميستهلش قلبك الابيض ده .. هبة معملتش عمليات تجميل هبة شالت الحسنة وحطت ميك اب حلو زيك بالظبط .. كل بنات العالم لو حطوا ميك اب مش حلو هيغير شكلهم و انت اصلا حلوة ” .

و تابعت : ” ياما ممثلين اتعرضوا للتنمر علي شكلهم زيك و اكتر وأنا واحده منهم .. ثقي في ربنا إنه شايلك الأحسن لو علمتم الغيب لاخترتم الواقع و فرحك اللي جاي انا هتعزم عليه و نعملك احلي ليلة لاحلي بنوتة ” .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شارك الخبر:

شارك برأيك

تعليقان

  1. اليحب يحب رغم العيوب ، بل يحب حتى العيوب
    ناس فاضيه لو كل إنسان يقف دقيقه واحده أمام المرآة وينظر إلى نفسه ! ويجلس مع نفسه ويرى عيوبه لما عاب احد على الآخر !! اللي يتخلى عنك من كلمه سمعها او عمل معجبه يكون رجل مهزوز كلمه تاخذه وكلمه ترجعه !! الله راح يعوضك باحسن منه ان شاءالله !

  2. الله خلصك من هذا الشخص الضعيف اللي هرب من تعليق و لم يتحمل مجرد كلام على موقع الكتروني فما بالك بمواقف الحياة و ظروفها المختلفة ؟ قولي الحمدلله و ربنا يعوضك خير
    الناس تعيب عليك قلة الماديات و الحالة المتواضعة و تكتب كلام بلا رحمة بينما تخرج بعض البنات من طبقة غنية او من فنانات و مشاهير لابسين ماركات عالمية و عاملين اللازم من مكياج و علاجات و تجميل و هن في الأساس لا يتمتعن بأقل مقومات الجمال و شوفي المديح و الغزل و التملق لهن في التعليقات !! ناس فارغه و تافهه بصراحه . ربنا يهدي الجميع

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *