قال قائد عملية الكرامة الليبية، اللواء خليفة حفتر، أنه يؤيد وبقوة التدخل العسكري المصري في ليبيا لتوجيه ضربات عسكرية الى التنظيمات الأرهابية.

وقال حفتر ، فى مداخلة هاتفية مع الإعلامى وائل الإبراشى على قناة دريم مساء أمس: “نحن لا نرفض أي وسيلة من شأنها أن تهدد هذه المجموعات الارهابية وأن الحدود بيننا لا يمكن إطلاقا أن تكون عائقا في تنفيذ أي عمل انتقامي ضد هذه المجموعات الارهابية”.

أقرأ أيضا:

فنانو العالم العربي ينعون المصريين الذين ذبحهم داعش في ليبيا

بالفيديو.. السيسى: مصر تحتفظ لنفسها بحق الرد فى الوقت المناسب للقصاص لشهدائها

بالصور… داعش يعدم 21 قبطياً مصرياً في ليبيا ذبحاً

شارك الخبر:

شارك برأيك

‫17 تعليق

  1. لما إحتل الناتو ليبيا و جرح قناصو المخابرات الغربية القذافي ثم تركو غيرهم يخلّص عليه
    قلنا أن المقصود ليست ليبيا بل مــــــصر
    الآن مصر محاصرة شرقا و غربا و س يستمرون بإستفزازها يريدون جّـر الجيش المصري لمعركة لا طاقة له بها
    الله يستر على حبيبتنا مصر

  2. اه نؤيد وبقوة. يعني ينزل فيديو لاعدام مصريين في ليبيا وبعدين تطلعو تقولو كدة. لعبتكم مكشوفة يا اولاد ال……

  3. منصورة يا بلدي رغم إرهاب الدواعش والإخوان والحمساوية والصهاينة والغرب وعلى رأسهم أمريكا.

  4. هذه الاعمال الرهابية تستفيد منها الانظمة العميلة لليهود. كلما ذبحوا الضحية او هددوا او فجروا, زادت الامظمة قوة و اصدرت قوانين تحد من حرية المواطن بحجة مكافحة الارهاب. داعش صناعة الانظمة العربية و اليهود هدف ضرب و ايقاف الربيع العربي

  5. موني
    انتي كناي فين يا بنت بقالي يومين يدور عليكي والله كنت قلقانة عليكي جدا
    إنشاءالله كل امورك تمام؟؟؟

  6. الملاحظ أن البنية الجسمانية للدواعش اللي ظهرواْ في فيديو الشهيد معاذ الكساسبة، وفي فيديو شهداء مصر ال21 بليبيا يؤكد أنهم قوات خاصة لدولة وجهاز مخابرات كبير، ناس مدربة على أعلى مستوى، مش زي الأجسام البغالي اللي كنا بنشوفها للدواعش قبل كده.

  7. Yes yes yes صح
    انا قرأت الملاحظات دي بموقع تاني فعلا واضح جدا ومش بس كده كمان طريقة التصوير مش كاميرا عادية لان أوقات التصوير كان من الاعلي فقالو كيف بمكان في بحر ورمال جابو البتاع اللي بيرفع الكامير بالريموت؟!! الا اذا كان هناك تجهيزات ضخمة ومن فين جابو الكهربا علي الشاطئ الا بوجود معدات ومولدات!! وليييه كل ده؟! وليه مش يقتلو في اليهود ويحررو فلسطين لو مخبأهم نشر الاسلام!!!

  8. ومن الواضح بكل حركاتهم اللي هي بالظبط متشابهة انهم متدربين كانهم عملو بروفات بس من الواضح ان غرضهم الأساسي هو تشويه الاسلام والله اعتقد انهم يهود ما شفتهن قتلو ولا يهودي واحد !!!!!!

  9. شغل صهاينة يا نايا لتنفيذ خطة الشرق الأوسط الجديد.
    حسبنا الله ونعم الوكيل.

  10. وشفتي طريقة التصوير، مش ممكن يكون قطاع الطرق والحرامية اللي هم أغلب عناصر داعش بالحرفية دي، شغلهم شغل هليودي بحت.

  11. اكييييد هيطلعوا يهود وبيحاولو يشوهو الاسلام علشان الناس اشوف افعالهم وتكره الدين لان مافي شرع ولا بالدِّين تحليل القتل بهذه البشاعة ولنفرض لييه بقي التصوير؟! حتي في فيديو معاذ التصوير كأنه فيلم بامكانيات عالية يعني لو غرضهم بس القتل لقتلو وخلاص لكن هو كل ما يهمهم عملية التصوير وبعث الفيديوهات وكل ما يحبو يجرو بلد للمصيدة يقتلو من شعبها ويعرضو الفيديو ودايما يوافقو علي المفاوضات وفجاءة نلاقي فيديوهات الذبح حتي قبل ما تنتهي المدة اللي طلبوها
    هو فعلا مخطط كبييير وغرضه تدمير كل البلاد العربية

  12. ومش لقو حاجة يطلبوها قامو في الاول قالو نطلق سراحهم قدام وفاء والتانية مَش فاكرة اسمها وبعدين قالو ده علشان بن لادن المعفففففن اللي قتلوه الاميركانز ورومو جثته المعفنننة بالمحيط
    طيب دول الاميركانز اييييه بقي دخل مسيحيين مصر بالموضوع!!

  13. لا يا نايا هم لا يهمهم كامليا ولا غيرها، هم دابحين الشهداء من يومين أو أكتر وكل اللي بيعملوه ده علشان يخوفواْ الناس ويرهبواْ الجيوش، على أساس يعني يظهرواْ أنهم القوة الأعظم والتي لا تقهر وبالتالي المجندين في الجيش يقولولك وأنا اتجند واتدبح ليه، والشعوب تخاف وتسلم، وقادة الجيوش يعملولهم الف حساب.
    واختارواْ المسيحيين لأنهم بيحاولواْ جاهدين اسقاط مصر، ولما أغلب المحاولات فشلت قالواْ نلعب بورقة الطائفية علشان جبهة مصر الداخلية تولع أكتر، وبدل ما الارهابيين الإخوان يخربوا لوحدهم جوا مصر، المسلمين والمسييين يقطعواْ في بعض، وهم والجماعات الارهابية بيحاولوا يستنذفوا قوة الجيش المصري في الشرق والغرب والجنوب من مدة… يبقى وقتها السقوط هايكون أسهل.

  14. فاتي كشفوهم من ساعة اللي لبسها العبييط بالفيديو ومن حواجب التاني مش قادرة افتح الفيديو كنت اشوف حواجب الرجل اللي علي الشمال

ماذا تقول أنت؟

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *